X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    De Efteling heeft inderdaad niet bijzonder veel shows, maar ze hebben er wel degelijk (minimum) 2 en niet 1. Ravelijn en Aquanura zijn wel degelijk 2 grote parkshows. Of je ze goed vind of niet, is misschien een ander verhaal. Daarboven hebben ze nog de betalende theatershow Caro, die toch best goede recensies krijgt. Zelf heb ik die laatste nog niet gezien. En hoewel het niet echt een show is in de klassieke zin van het woord, vind ik dat je het Sprookjesbos ook wel kan aanzien als een vorm van show.

    Wat betreft entertainment voor gasten die verblijven: zij kunnen voor € 7,50 (ipv € 25) Caro zien. Als je dat doet, om 18u30, ben je ten vroegste om 20u00 in je hotel of in Bosrijk. Ga dan nog even tafelen en je avond is gevuld, lijkt me. Verder kan ik me niet echt uitspreken over de accomodatie van de Efteling, omdat ik zelf enkel één keer in Bosrijk geslapen heb. Dat vond ik wel top, maar we hebben er geen gebruik hoeven te maken van het aangeboden entertainment...
    Ik bedoelde meer shows zoals Raveleijn, het zou leuk zijn als er ooit in elk rijk een show van dit formaat te zien is. Aquanura is knap om te zien maar ik beschouw het spektakel niet als een show. Enkel in het donker vind ik het een spektakel.

    Wat betreft Caro: inderdaad, als verblijfsgast kan je deze goedkoop zien, gelukkig maar want dan vult het je avond nog wat. Ik heb afgelopen zomer in Bosrijk overnacht, we hebben toen naar Caro gaan zien om 19u en daarna hebben we getafeld in het Pinnocchio restaurant in het Efteling theater zelf. Dan is inderdaad de avond snel voorbij.

    Maar als verblijfsgast verblijf je voor minstens 2 nachten (verblijf voor slechts 1 nacht is eindelijk mogelijk vanaf 2020). De tweede avond ga je niet nog eens naar Caro kijken, dan ga je enkel lekker eten. Daarna is er niets meer te doen, op zo'n momenten mis ik een taverne/kroeg of andere opties in Bosrijk of Loonsche Land. Het zwembad in Bosrijk sluit vroeg. Dus daar kan je ook niet meer terecht voor een frisse duik in het water.

    _______________________________

    Verder over Caro:

    Adembenemend
    Feëriek
    Prachtige decors en kostuums
    Geweldige cast

    Caro is wat betreft shows (ongeacht dat het betalend is) het beste wat de Efteling tot nu toe heeft neergezet.

    Een kleine Cirque du Soleil-achtige show in een Efteling jasje met een mooie verhaallijn die je meesleept. Hier mag de Efteling dan weer echt heel trots op zijn. Het is een show die nu eens letterlijk voor de hele familie is! Zowel het verhaal, de humor en de thematiek is mooi aangepast aan zowel kinderen, pubers als volwassen. En zelfs voor internationale bezoekers is deze show meer dan geschikt.

    Het feit dat Caro met een jaar verlengd is, wil wel wat zeggen. Alleen al voor Caro ga ik in 2020 nog eens terug naar de Efteling! Echt een aanrader!

    (ik kan dus ook positief zijn als er iets positiefs te zeggen valt )
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 27-12-19 om 19:07.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •