X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 150
  1. #101

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    De buitencoasters zijn / waren erg temp-gevoelig, meen ik me te herinneren uit winterse bezoeken. Volgens mij is dat met de winter van 2018-2019 verbeterd bij Baron middels spoorverwarming. Ook de vernieuwde Python lijkt me nu minder temp.-gevoelig. Jedd (en DVH indien niet in onderhoud/rust) leken me steeds het meest gevoelig, al kan dat ook aan andere zaken liggen. Als je echt voor de coasters gaat, zou ik dagen volgend op nachtvorst of met sterke wind mijden. De afgelopen weekends met steeds harde wind waren sommige buitencoasters - volgens online wachttijden - urenlang of zelfs heel de dag buiten bedrijf, terwijl de middag-temp. steeds dichter bij 10° dan bij 0° lag.

  2. #102

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Deze voormiddag werd de eerste trein van Max & Moritz onthuld en op de baan gezet. Later volgt nog een artikel.

    Laatst gewijzigd door yelle8; 09-03-20 om 13:57.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #103

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Dit ziet er al heel wat beter uit dan de normale karretjes die Mack op de baan zet. Individuele rugleuningen. Betere (individuele) beugels. Het lijkt wel de Powered Coaster 2.0.

    Nu viel me op dat dit type al heel lang niet meer verkocht is. Wellicht is dit een poging om het model weer wat populairder te maken.

  4. #104

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Zoals beloofd wat meer uitleg bij de komst van de eerste trein vandaag: http://pretparken.be/NL/article/2167...in-de-Efteling
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #105

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    De nieuwe bouwupdate. De eerste karren werden op de baan gezet en zelfs meester Lämpel neemt een kijkje.


  6. #106

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dit ziet er al heel wat beter uit dan de normale karretjes die Mack op de baan zet. Individuele rugleuningen. Betere (individuele) beugels. Het lijkt wel de Powered Coaster 2.0.

    Nu viel me op dat dit type al heel lang niet meer verkocht is. Wellicht is dit een poging om het model weer wat populairder te maken.
    Tivoli Gardens heeft ook net eentje geopend

  7. #107

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz



    Het ziet er niet slecht uit. Maar ik geraak maar niet warmgedraaid voor een dubbele powered-coaster.

  8. #108

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Gelukkig ook nog wat positief nieuws in pretparkland vandaag:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #109

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Ik blijf wat ze met die wielkappen gedaan hebben iets bizar vinden. Bij Raïk hangen die dingen toch gewoon netjes over de wielen en heb je niet zo'n tiramisu van wielvarianten allemaal boven elkaar...

  10. #110

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik blijf wat ze met die wielkappen gedaan hebben iets bizar vinden. Bij Raïk hangen die dingen toch gewoon netjes over de wielen en heb je niet zo'n tiramisu van wielvarianten allemaal boven elkaar...
    Wellicht om gemakkelijker onderhoud/inspecties uit te kunnen voeren?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #111

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Als je het treintje in het station ziet rijden dan zie je wel dat de wielen mooi uitkomen om het te laten lijken alsof het "op de grond" voorbijgereden komt. Maar lijkt me ook vooral aan onderhoud te liggen + op de foto dat het karretje op de baan gezet wordt zie je ook dat de zijwielen een stuk verder uitsteken dan het karretje komt. Dus zonder het hele karretje breder te maken, of de wielen harder te laten uitsteken en de spleet tussen het platform en het karretje dus groter te maken kunnen ze dat dus ook gewoon niet doen. En qua afmetingen ten opzichte van de rest gaat het plaatje dan ook gewoon nietmeer kloppen

    En, zo'n probleem is dat nu toch eigenlijk ook niet..?

  12. #112

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    en heb je niet zo'n tiramisu van wielvarianten allemaal boven elkaar...
    Merci Nu zal ik telkens aan dit citaat denken elke keer dat ik tiramisu eet
    Bouwen ze momenteel nog verder, of heeft de coronacrisis ook alle bouwwerven stilgelegd?
    Once you sit back, you never go back.

  13. #113

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Er wordt nog verder gebouwd. Het plein en de Steenbok worden aangepast, nieuwe muurschilderingen, testritten, geluidstests en showelementen die getest worden. Ook zijn er meer animatronics te zien: Max op het scheetkussen en Moritz die in het station een mechanisme opwind.



  14. #114

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Misschien wel mijn laatste bouwupdate van Max en Moritz. Steeds meer details worden zichtbaar.
    Er werd vandaag geen testritten gereden. Ook de animatronics lieten zich niet zien.


  15. #115

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    De baan opent 20 juni voor groot publiek. Abonnement houders mogen tussen 4 en 19 juni voor opening of na sluiting van het park ritjes maken. Iedere abo-houder mag echter maar één half-uurtje op de baan. Er zijn steeds 4 tijdsblokken voor opening van het park en na sluiting. Vanaf 2 juni mogen abo houders zich inschrijven voor een tijdsblok.


    Op zich vind ik het heel goed dat ze dit zo doen. Zo hou je een stormloop van abo houders in de eerste dagen/wegen tegen. Dat was al een probleem bij de her-opening van de Efteling en zal bij een nieuwe attractie een nog groter probleem vormen als ze het niet op deze manier afhandelen. Goed idee dus.

  16. #116

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Is er eigenlijk nog extra thematisering voorzien? Ik bedoel tunneltjes of huisjes of weet ik veel wat... Een trage powered coaster is totaal okee, niets mis mee, maar zonder extra belevingselementen tijdens de rit begint zelfs een kleuter halfweg de rit al te klagen dat het saai wordt...

  17. #117

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jumperkeej Bekijk Berichten
    Is er eigenlijk nog extra thematisering voorzien? Ik bedoel tunneltjes of huisjes of weet ik veel wat... Een trage powered coaster is totaal okee, niets mis mee, maar zonder extra belevingselementen tijdens de rit begint zelfs een kleuter halfweg de rit al te klagen dat het saai wordt...
    Ik heb zo een gevoel dat je hem moet mee gemaakt hebben voor je kan oordelen. De recensies die ik her en der kan vinden, zijn opvallend positief. Ik denk dan ook niet dat er nog veel extra voorzien is, maar ik kan natuurlijk mis zijn ;-)

  18. #118

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Het geheel is mooi afgewerkt, maar wederom een gehele zigzag wachtrij, wat mij bij de Efteling keer op keer stoort (zeker bij nieuwe attracties). Ook de ZEER felle kleuren mochten voor mij een toon zachter, want dit ziet er zo “on-Eftelings” uit en hier en daar een beetje “too much”.

    Het station heeft binnenin wel genoeg bekijkwaardigheden!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #119

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Die kleuren gaan vanzelf nog wel wat vervagen en doordat het echt een aparte hoek is stoort het niet direct lijkt me.

    Persoonlijk blijf ik Vogel Rok nog steeds veel storender en onpassender vinden.. Vooral omdat de voorkant ervan gewoon letterlijk een schilderij is met een enorm kitsche vogel ervoor.

  20. #120

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik heb zo een gevoel dat je hem moet mee gemaakt hebben voor je kan oordelen. De recensies die ik her en der kan vinden, zijn opvallend positief. Ik denk dan ook niet dat er nog veel extra voorzien is, maar ik kan natuurlijk mis zijn ;-)
    Ik had in het begin ook mijn twijfels over de attractie, maar de banen zijn beter dan ik had verwacht. Eigenlijk zijn het wel toffe banen, ook al zijn het 'maar' powered coasters. Een uitgebreid verslag kan je vinden in ons artikel:

    https://pretparken.be/NL/article/220...-grote-publiek

    En nog een bijhorende onride van de twee banen:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •