Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Je voorstel haalt de Chinese Straat echter niet weg, maar maakt deze doodlopend. Echter valt dat makkelijk op te lossen als je de Zilvermijn hal en de huidige Geister Rikscha met elkaar koppelt. Je creëert dan één groot indoor gedeelte, waar je omheen kunt lopen.
Ik had de aanpassing van China Town blijkbaar enkel in gedachte neergeschreven, haha. Zoals je het beschrijft zou inderdaad een goede optie zijn.

Ik zou het entreegebouw van Geister Rikscha compleet slopen, de wachtrij en ingang van zijn opvolger in de Zilvermijn hal leggen (als ze die ooit zouden gebruiken voor parkuitbreiding) of mee ondergronds om bovengronds plaats te maken om bijvoorbeeld meer zitgelegenheid te creëren (wat er de dag van vandaag veel te weinig is).

Op de plaats van het huidige Geister Rikscha gebouw kan dan een vervanging komen voor de mainstreet maar dan liever niet in 1 recht lang pad. Als je dan langs achterdoor Colorado Adventure komt via dat pad dat dan de nieuwe doorgang is, kom je schuin het plein op met links en rechts kraampjes, in de verte daarachter de nieuwe ingang van de darkride, je ziet Fen Ju Palace in het midden en rechts tussendoor de kraampjes zie je het restaurant, de shop, het hotel... Dat zou ik althans veel sfeervoller vinden om binnen te wandelen in China Town.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik denk dat het verstandig is om dit pad door te trekken onder het station van Colorado door tot aan de Afrikaanse straat. Zo kun je toch nog de uitgang van Colorado er op aan laten sluiten en spreid je het volk beter. De tunnel zou je van binnen prima kunnen themen om een overgang te vormen van Mexico naar Afrika.
Indeed daad, dit zou beter zijn.

QUOTE=coasterfrenzy;26744]Colorado volledig indoor zetten zou wel zonde zijn en hoe je het went of of keert: De attractie zal in een dubbel-thema uitgewerkt moeten worden. Tikal staat namelijk midden tussen de tracks van Colorado in. Zelfs al plaats je colorado volledig indoor, blijft je hier met een ietwat raar stukje zitten. Eventueel blijf je Tikal alsnog bij Mexico trekken en doe je de in- en uitgang via de tunnel, waar ook de uitgang van Colorado ligt.[/QUOTE]

Tikal naar rechts verplaatsen, indien het Silverado theater zijn moderne opvolger wat kleiner of anders vormgegeven zou worden.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
Het idee van een toegang tot colorado via de brug heeft zijn charme. Maar ik geloof nooit dat het park zo'n enorme ruimte enkel zou gebruiken als aanloop naar een coaster uit het vorige millennium. Daar de coaster inmiddels al twee extra geluidsmuren heeft zie ik ze ook niet de moeite doen om hem helemaal indoor te maken. Bovendien ontneemt dat plan ook elk zicht op de coaster langs de gewone wandelpaden.
Colorado Adventure begint wat jaartjes op de teller te krijgen en is op sommige stukken best een loco loco treintje dat je door elkaar schut. Ik denk maar aan die veel te overbanked turn vlak voor lifthill 3... Ik val gewoon los omver. Ik vind dat best grappig en kan er mee lachen maar ik hoor redelijk wat mensen pijn-geluiden maken die het niet zo leuk vinden. Het is een mijntrein dus die hoort lekker te bibberen en beven alsof die ontspoort maar ik denk dat niet iedereen daar zo over denkt. En om nog maar te zwijgen over de slechte... uhm ik bedoel 'minder confortabele' zitjes.

Een complete retrack met wat aanpassingen (die overbanked turn, laatste bocht voor de breaks en dergelijke) zou leuk zijn en zo kan de vernieuwde Colorado weer tientallen jaren mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
De doodlopende chinasteeg vervangen door het parkrandpad langs de colorado-wachtrij zie ik wel gebeuren, maar dat zal met een restyling ervan gepaard moeten gaan. Op deze manier ziet het er echt véél te simpel en kortweg lelijk uit in vergelijking met andere delen van het park.
Inderdaad, dit komt er waarschijnlijk wel, sooner or later... Maar ik denk sneller dan we mogen verwachten.