X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Omdat er niets plezanter is dan overlays maken op satelietbeelden heb ik het volgende in elkaar gepuzzeld:
    Naam:     china opties.jpg
Bekeken:  2002
Groote:   1,30 MB

    Volgens mij kan een eventuele bouwput drie groottes hebben afhankelijk van hoeveel PHL zelf wil opofferen voor de vernieuwing:

    -MEDIUM:
    Omdat slopen en nieuw zetten meer in de filosofie van Phantasialand zit is een volledige afbraak van Geister niet uit te sluiten. Heel Geister Rikscha gaat er dan aan en die zit onder dat ganse plein tot aan River Quest, wat zou verklaren waarom die uitgang moest verplaatst worden. Dan verwacht ik twee attracties in de plaats.
    Ik gok op het medium-plan, maar ik hoop toch op maximum.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    PS: over Feng Ju al dan niet in Klugheim staat. Heel de Voorgevel én ingang is naar het Chinese themagebied geörienteerd. Dat lijkt me op zich al voldoende argument, naast het feit dat deze attractie door het park tot het Chinese themadeel wordt gerekend. Klugheim begint na de verplaatsing van de ingang van River Quest zelfs pas achter Feng Ju. Case closed, me dunkt.
    Met het "maximum" plan, maar het rethemen ipv afbreken van FJP zou het nochtans simpel opgelost zijn. Voorshow ligt links, wachtrij gaat tot aan de rechterkant. Twee gaten in de zijmuren voor deuren. Ingang verleggen naar de reeds bestaande deur links van de attractie en de uitgang aan de rechterkant. Case closed als het vernieuwde China Town heropent wordt, me dunkt.

    Tot dan laat ik de discussie voor wat het is.

    ______________________________________

    Even iets anders. Als de River Quest ingang uiteindelijk verlegt is, wat zou er dan op de plaats van de huidige wachtrij en ingang komen? Daar is nog veel plaats.

    Een kinderattractie lijkt me het meest logische maar zou een extra taverne/restaurant mogelijk zijn? Of lijkt dat weer onrealistisch met Mandschu naast de deur (ongeacht het verschil in keuken)?
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-01-19 om 19:04.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •