X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Planet Coaster] wedstrijd 7

    Oeioei, probleempje...

    "This park contains DLC you don't own. This means you cannot save changes to this park."
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] wedstrijd 7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    "This park contains DLC you don't own."
    Da's sneu. Blijkbaar heb ik Adventure Pack en Spooky pack gebruikt. Dat eerste kan er relatief makkelijk uit. Dat tweede is de darkride zelf: dus da's moeilijker. Ik kan wel zien of ik een equivalentje uit de hoed kan toveren.

  3. #3

    Re: [Planet Coaster] wedstrijd 7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Da's sneu. Blijkbaar heb ik Adventure Pack en Spooky pack gebruikt. Dat eerste kan er relatief makkelijk uit. Dat tweede is de darkride zelf: dus da's moeilijker. Ik kan wel zien of ik een equivalentje uit de hoed kan toveren.
    Spooky Pack heb ik, dus dat is voor mij geen probleem. Indien ik de enige ben die problemen heeft, kan het dus vrij simpel opgelost worden.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #4

    Re: [Planet Coaster] wedstrijd 7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Spooky Pack heb ik, dus dat is voor mij geen probleem. Indien ik de enige ben die problemen heeft, kan het dus vrij simpel opgelost worden.
    Ik heb de magma paneeltjes eruit gegooid en de boel geupdate... werkt dat? of moet ik nog een verdwaald object opsporen?

  5. #5

    Re: [Planet Coaster] wedstrijd 7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik heb de magma paneeltjes eruit gegooid en de boel geupdate... werkt dat? of moet ik nog een verdwaald object opsporen?
    Het werkt! Merci voor de moeite
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •