X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Moviepark] 2019

    Fijn dat het park hiermee echt uitbreidt. PR is duidelijk aan een inhaalbeweging bezig. Maar ik zie toch vooral opnieuw kinderattracties met een zeer lage capaciteit, zoals in het huidige Nickland. Hopelijk worden de nieuwe speelzones voldoende groot. Daar heeft Nickland wel behoefte aan, voor als de kindertjes het wachten beu zijn. En hopelijk zal het er minstens even groen - en zonnig - worden als de schets hierboven doet uitschijnen.

    Next targets: de water-darkride heropenen en Santa Monica wat meer (her)themen. Daar in de buurt zou misschien een binnenspeeltuin passen, ten koste van enkele speelkramen. Want alle wilde dingen links in het park gegroepeerd en alle kalme attracties rechts is niet zo handig voor een mixed family.

  2. #2

    Re: [Moviepark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Fijn dat het park hiermee echt uitbreidt. PR is duidelijk aan een inhaalbeweging bezig. Maar ik zie toch vooral opnieuw kinderattracties met een zeer lage capaciteit, zoals in het huidige Nickland.
    Ik wil je enthousiasme niet temperen: maar voor zover ik begrepen heb komt er enkel een kleinschalig rondritje bij en is de rest gewoon een herwerking van wat er al stond. Af en toe vernieuwen kan, maar er echt loftrompetten voor afsteken zou ik nog niet meteen doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •