X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Moviepark Germany] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Naam:     9560607d1554753894-2019-neuheit-adventure-bay-paw-patrol-themenbereich-movie-park-germany-567326.jpg
Bekeken:  3636
Groote:   131,9 KB
    Als ik dit zo zie lijkt het er op dat je de toren dus niet in kunt en dat de glijbaan niet echt is. Ondanks dat dit er ongetwijfeld cartoonesquer uit ziet dan een echte glijbaan, vind ik het eigenlijk wel een gemiste kans. Nu gooi je die ruimte weg voor een thema-object dat evengoed ook functioneel had kunnen zijn.

  2. #2

    Re: [Moviepark Germany] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ik dit zo zie lijkt het er op dat je de toren dus niet in kunt en dat de glijbaan niet echt is. Ondanks dat dit er ongetwijfeld cartoonesquer uit ziet dan een echte glijbaan, vind ik het eigenlijk wel een gemiste kans. Nu gooi je die ruimte weg voor een thema-object dat evengoed ook functioneel had kunnen zijn.
    HEbben vandaag het park bezocht en waren ook hard aan het twijfelen of die nu echt is of niet, indien niet inderdaad een gemiste kans en eigenlijk belachelijk themaobject.

  3. #3

    Re: [Moviepark Germany] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    waren ook hard aan het twijfelen
    Die eerste bocht gaat zo steil én scherp dat er gegarandeerd de eerste dag dat de glijbaan in gebruik is al een kind doodvalt, wanneer het uit de bocht vliegt. Dat gaan ze niet zo makkelijk willen laten gebeuren, geloof ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •