X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Tivoli Friheden] 2019 - Hjertekig

    Na het afscheid van de Pinfari loopingachtbaan Orkanens Øje vorige maand, heeft Tivoli Friheden nu goed nieuws voor ons. Volgend jaar opent het park een nieuwe attractie, namelijk Hjertekig. Het wordt een 65 meter hoge vrijevaltoren van het jonge bedrijf Ride Engineers Switzerland, bekend van Wilde Hilde in Schwaben Park. Je zult kunnen kiezen voor twee verschillende ritprogramma's: één als klassieke vrijevaltoren en één als rustige uitkijktoren. Het zou de hoogste vrijevaltoren van Denemarken worden.

    Het park kwam ook met deze visual naar buiten:

    Bron: Tivoli Friheden

    Het lijkt me een mooie toevoeging voor het park en een zeer goede vervanger voor Orkanens Øje, een achtbaan waar ik geen al te beste herinneringen aan heb. Ondanks dat hij een pak hoger wordt dan de Sky Tower zal ik hier wel zeker durven instappen, iets wat ik bij Sky Tower nog steeds niet heb gedurfd...

  2. #2

    Re: [Tivoli Friheden] 2019 - Hjertekig

    De nieuwe toren komt niet op de plek van de verwijderde achtbaan, dus we kunnen in de toekomst nog een uitbreiding verwachten. Mooie attractie voor het park, maar ik vind het een verrassende keuze qua bouwer. Wilde Hilde heeft tot nu toe niet bepaald zo'n beste reputatie gemaakt voor RES en je zou denken dat het park na Cobra enkel met bewezen bedrijven in zee gaat.

  3. #3

    Re: [Tivoli Friheden] 2019 - Hjertekig

    Speciale toevoeging, maar ik ben blij dat het niet als dé vervanger komt van de achtbaan. Laat ze hier maar op termijn een nieuwe achtbaan plaatsen. Wel leuk dat ze met 2 programma's werken, waarbij de uitkijktoren volgens mij toch ook al spannend kan werken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •