X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 51 van de 51

Re: [Parc Astérix] 2021 Launch Coaster

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    zwart... word je ook niet blij van...
    Om één of andere reden had ik altijd een (donker)rode track in gedachten. Maar op zich hoeft zwart ook niet verkeerd te zijn. Mogelijk wordt ook niet de gehele baan zwart, maar betreft het hier over trackdelen die (gedeeltelijk) indoor zijn. Toegegeven: Dat laatste zou ik zelf niet van uit gaan, maar onmogelijk is het zeker niet.

Uiteindelijk gaat de theming hier het nodige moeten doen. En dan is zwart wel een mooi neutrale kleur natuurlijk.

Het gaat snel vooruit:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Om één of andere reden had ik altijd een (donker)rode track in gedachten. Maar op zich hoeft zwart ook niet verkeerd te zijn. Mogelijk wordt ook niet de gehele baan zwart, maar betreft het hier over trackdelen die (gedeeltelijk) indoor zijn. Toegegeven: Dat laatste zou ik zelf niet van uit gaan, maar onmogelijk is het zeker niet.

Uiteindelijk gaat de theming hier het nodige moeten doen. En dan is zwart wel een mooi neutrale kleur natuurlijk.
    Ik zie toch duidelijk een hele rode donkere kleur, goed te zien op deze foto: (vergelijk met de supports die zwart zijn)
    Maar naast de kleur... dit element... om van te smullen.

Bron:www.coasterfriends.de

Het is donkerder rood dan ik dacht, maar je kunt inderdaad nu goed zien dat het niet zwart is, maar wel degelijk rood. Ziet er wat mij betreft goed uit. Benieuwd naar de afwerking.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Uw gebeden worden aanhoort, de openbaar gemaakte planning kort samengevat:
    Heden tot midden oktober 2021: Vrijmaken van de bouwzone
    Heden tot midden april 2022: Fundamenten
    Januari tot juni 2022: Montage van de baan
    Maart tot augustus 2022: Decoratie
    September 2022 tot februari 2023: Tests
    Einde maart 2023: oplevering

Bron: www.coasterfriends.de
    Ik vermoed dat deze planning niet meer accuraat zal zijn gezien de vertragingen.

Is er ergens een nieuwe opleveringsdatum te vinden?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat deze planning niet meer accuraat zal zijn gezien de vertragingen.

Is er ergens een nieuwe opleveringsdatum te vinden?
    Voor zover ik heb vernomen is de opening nog steeds gepland bij aanvang van het seizoen... Er zijn volgens mij ook geen vertragingen geweest volgens dit schema... Dus weet niet waar jouw info vandaan komt. De baan is klaar, de thematisering loopt op volle toeren en het is aannemelijk dat binnenkort de eerste tests zullen plaatsvinden. Perfect volgens schema dus. Sterker nog, er komt nog een tweede attractie in het gebied, waar de fundering ook al klaar voor is:

Ook het station is al een redelijk eind:

Bron: www.coasterfriends.de
    Laatst gewijzigd door vampire; 06-09-22 om 09:04.

Vanop Trace du Hourra kunnen waaghalzen aardige plaatjes maken van de bouwwerf. Als fotografische onride-broekschijter maakte ik enkele vluchtige foto's. Het kan haast niet anders dan dat dit - meer dan in Warner Madrid, Tusenfryd, Legoland Deu of Chessington - dè achtbaan van 2023 gaat worden in Europa en mogelijk een eind daarbuiten.

Ground control.

Off-topic: in de wachtrij van Pégase zag ik dit. Indien niet leesbaar: een onverlaat schreef op de muur boven de vuilnisemmer 'Rubbish ou Macron'.

Testen zijn volop bezig:

Dat kleine heuveltje op de lanceerstrook zie ik nog een ferme airtime te geven
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

wow Intamin heeft toch weer een goede baan gezet om u tegen te zeggen.

Ik ga in juni hem berijden... kijk eral naar uit.

Ziet er inderdaad wel een heel leuke baan uit op deze onride. Het enige wat ik een beetje jammer vind, is dat Intamin minder en minder een gewone airtimeheuvel lijkt te gebruiken. Die gebankte heuvels à la RMC vind ik leuk voor eentje, maar als het merendeel op die manier is, vind ik dat persoonlijk eerder een minpunt dan een pluspunt.

Forum Rechten