Ik heb gekozen voor de Efteling en de Disney Studios.

De Efteling kan volgens mij mooie dingen doen met dit type attractie. Bovendien is het iets voor de hele familie en is het een extra indoor attractie voor als het slecht weer is. 2 argumenten die voor de Efteling volgens mij belangrijk zijn.

Disney Studios lijkt me voor de hand liggend. Een kopie van Soarin' zou volgens mij niemand erg vinden. Al moet ik er wel bij zeggen dat er andere attracties zijn die ik liever zou zien overkomen uit de USA. Voor mij is Soarin' altijd een beetje overroepen geweest. Ik vind het wel tof, maar niet de absolute topper die anderen er van maken. Los daarvan zou hij niet misstaan in de Studios en is het wel een extra attractie die ik wellicht bij elk bezoek zou doen.

Verder hoeven er geen nieuwe exemplaren te komen voor mij. PHL zie ik liever een echte darkride zetten, daar hebben ze wat mij betreft meer nood aan. Hetzelfde geldt voor mij voor PA en AT.

Mij lijkt het ook dat er qua prijs leukere attracties kunnen toegevoegd worden aan een park voor dit geld.