X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Futuroscope] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    [Futuroscope] 2019

    Het Franse Futuroscope zal in april 2019 uitbreiden met 2 nieuwe attracties: een Zierer Jetski & trampolines op het water.









    Bron: https://fr.calameo.com/read/00000957...m0Gn74Z2FnmO7A

    Bouwfoto: Elfried86360 @ http://www.forum-futuroscope.net/

  2. #2

    Re: [Futuroscope] 2019

    Die trampolines zien er raar, maar wel enorm leuk uit

  3. #3

    Re: [Futuroscope] 2019

    Zeer origineel! Alleen hopen dat het veilig blijft. Als je iets te geweldig springt lig je toch zo in het water? En hoe geraak je er dan uit?

  4. #4

    Re: [Futuroscope] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zeer origineel! Alleen hopen dat het veilig blijft. Als je iets te geweldig springt lig je toch zo in het water? En hoe geraak je er dan uit?
    Niet, je verdrinkt gewoon en het leven gaat door, net zoals in RCT.

    Ik vermoed dat er wel extra netten zullen gespannen worden tussen de stootkussens

  5. #5

    Re: [Futuroscope] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Niet, je verdrinkt gewoon en het leven gaat door, net zoals in RCT.
    Mwhoehahahahaaa.. Heerlijk

    Als ik het zo kijk zijn de randen van die kussens al behoorlijk hoog. Daar waar hij laag is, is er nog een net bovenenop gezet. Gezien er 4 trampolines op zo'n wit platform zijn, schat ik dat die randen/netten hoger zijn dan die van een gemiddelde tuin-trampoline. Dus dat zal wel goed zitten.

    Mocht je het toch voor elkaar weten te krijgen om over het net/rand te geraken, denk ik niet dat het water heel diep is.

  6. #6

    Re: [Futuroscope] 2019

    Zo'n jetski lijkt met hier opnieuw een attractie met een belabberde capaciteit in één van Frankrijks meest bezochte parken. Volgens mij was er voldoende plaats voor een dubbele versie zoals in Billund. Of zie ik er toch twee op een foto? Ze hebben er ook o.a. een Butterfly en zo'n inversie-makende bol op een cirkelvormig spoor, terwijl het bescheiden Legendia over een multi-versie van dit marteltuig beschikt. Anno 2017 noemde ik de kinderzone Rétroscope.

    Ook in die trampolines kunnen er volgens de foto gelijktijdig 16 personen. Maar dat vindt ik dan weer wel behoorlijk voor dit attractietype. Zouden er ook volwassenen op worden toegelaten? En gaan ze hier willekeurig mensen groeperen in één trampoline, dus b.v. twee kleinere kinderen samen met twee ADHD-tieners in één bowl? Bovendien lijken die trampo's me wel weersgevoelig.

    Van de brug springen zal wel niet toegestaan zijn, zeker. Als lees ik hierboven een andere https://www.youtube.com/watch?v=RAApJ1nHX2w
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 08-01-19 om 11:02.

  7. #7

    Re: [Futuroscope] 2019

    Zierer Jetski in opbouw:



    Bron: LinkedIn Rémi Codron

  8. #8

    Re: [Futuroscope] 2019

    De Jetski is één van de weinige attracties die we onlangs niet gedaan hebben. De nieuwe trampolines waren 's avonds vrij toegankelijk (= zonder toezichter of wachtrij).



    Maar wat op dit forum misschien meer boeit: een beeld vanuit de panoramatoren van (vermoedelijk) coaster-trackdelen:



    Voor de volledigheid ook nog een fotootje van de werf. Het wordt dus een (grotendeels) indoor-spinning Intamin. Ik ken er maar ééntje in Europa en die doet nog steeds pijn...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •