X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13
  1. #1

    Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Beste leden

    Met enig enthousiasme publiceren we (pretparken.be) een nieuw land in de gids: Polen. We zijn er heel goed van bewust dat vele fans en volgers van onze site hier al heel lang op wachten, Dus we hebben ons uitgesloofd en hebben niet één, maar drie parken in één klap aan ons aanbod toegevoegd. Majaland Kownaty, Legendia en natuurlijk Energylandia brengen het totaal van Europese parken in de gids naar 108. Alles lezen over Polen als pretparkbestemming kan in dit begeleidende artikel.

    Toen we vorig jaar een enquête over de parkgids publiceerden, vroegen we jullie welke parken jullie in de gids wilden zien. Deze drie Poolse parken vormden de top drie, en de vier parken die daarna het vaakst gevraagd werden staan ondertussen ook in de gids. Dat doet de vraag rijzen: welke parken vinden jullie dat er nu nog ontbreken in de gids? Laat het ons hier weten!

  2. #2

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    De speciallekes ontbreken nog vind ik.
    * Mont Mosan, al lijkt me deze wel moeilijk te onderhouden (figuurlijk dan wel )
    * Monte Igueldo (met die betonnen brakeman achtbaan)
    * Tatyo Park (zeker met de aangekondigde investeringen)
    * Puy de Fou, als toonaangevend showpark vind ik dit nog wel passen in het rijtje pret- en themaparken.

    * Iets verder, alle grote parken van Turkije
    * Dat parkje in Kroatië met die Schwarzkopf
    Deze laatste zijn misschien nogal ver om zelf foto's te gaan trekken iov PP.be
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 07-01-19 om 13:05.

  3. #3

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    De speciallekes ontbreken nog vind ik.
    * Mont Mosan, al lijkt me deze wel moeilijk te onderhouden (figuurlijk dan wel )
    * Monte Igueldo (met die betonnen brakeman achtbaan)
    * Tatyo Park (zeker met de aangekondigde investeringen)
    * Puy de Fou, als toonaangevend showpark vind ik dit nog wel passen in het rijtje pret- en themaparken.

    * Iets verder, alle grote parken van Turkije
    * Dat parkje in Kroatië met die Schwarzkopf
    Deze laatste zijn misschien nogal ver om zelf foto's te gaan trekken iov PP.be
    Goed nieuws voor jou, Tayto Park kan je al in de gids vinden!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Goed nieuws voor jou, Tayto Park kan je al in de gids vinden!
    Amai, dat is wel heel snel
    Nee, ik heb daar dus volledig over gekeken blijkbaar, my bad!

  5. #5

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    In mijn ogen ontbreekt Mont Mosan en Megaspeelstad nog in de gids. Ten slotte zijn dat toch Belgische parken, en ik denk dat er wel veel gezinnen op deze site terecht komen, op zoek achter parken geschikt voor kleuters en peuters. Dus in dat opzicht ontbreken deze parken toch. Zeker als je dan wel parken zoals Valkenier & Dippie doe er hebt instaan.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  6. #6

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Ik persoonlijk zou Wildlands wel in de gids willen zien. Wij zaten deze zomer voor de achtste en laatste keer een week in Overijssel die we traditioneel afsloten met een dag pretpark. Dit keer was dat voor de eerste keer Wildlands en heb mij daar véél meer geamuseerd dan als we een zoveelste keer naar Hellendoorn of Slagharen waren geweest.

    Het park is, op een topic over de bouw van Tweestryd na, redelijk weinig besproken op het forum hier en op een andere Nederlandse nieuwssite kun je het nieuws erover nu ook niet echt positief noemen. We waren dus benieuwd. Ik ging ernaartoe met het idee dat er weinig attracties waren en uiteindelijk hebben we ons nog moeten haasten om rond te komen. De hoeveelheid entertainment en de grote dierenverblijven hebben ons heel wat langer kunnen bezighouden dan we hadden verwacht. Samen met het attractieaanbod vind ik het aanbod van het park eigenlijk behoorlijk compleet. Het is echt een heel mooi park en de kritiek die het krijgt is verre van terecht, vind ik.

  7. #7

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik persoonlijk zou Wildlands wel in de gids willen zien. Wij zaten deze zomer voor de achtste en laatste keer een week in Overijssel die we traditioneel afsloten met een dag pretpark. Dit keer was dat voor de eerste keer Wildlands en heb mij daar véél meer geamuseerd dan als we een zoveelste keer naar Hellendoorn of Slagharen waren geweest.

    Het park is, op een topic over de bouw van Tweestryd na, redelijk weinig besproken op het forum hier en op een andere Nederlandse nieuwssite kun je het nieuws erover nu ook niet echt positief noemen. We waren dus benieuwd. Ik ging ernaartoe met het idee dat er weinig attracties waren en uiteindelijk hebben we ons nog moeten haasten om rond te komen. De hoeveelheid entertainment en de grote dierenverblijven hebben ons heel wat langer kunnen bezighouden dan we hadden verwacht. Samen met het attractieaanbod vind ik het aanbod van het park eigenlijk behoorlijk compleet. Het is echt een heel mooi park en de kritiek die het krijgt is verre van terecht, vind ik.
    De media maakt er een sport van om het park af te kraken waar het kan. Ik zou je toch aanraden/willen vragen om deze positieve reactie ook op enkele review sites (tripadvisor, google,...) achter te laten. Dan help je het park toch een beetje door een tegengeluid te geven.

  8. #8

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Jardin D'Accli-dinges is keurig besproken in de Gids maar mist nog een geografisch vierkantje op de kaart van Frankrijk. Het is daar natuurlijk wel drummen rond Parijs. Om in hetzelfde land en meer on-topic te blijven: Parc Spirou en Parc du Petit Prince, s.v.p.

  9. #9

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Ik denk ook aan een compleet overzicht van België, dus nog aanvullen met Comics Station, Harry Malter, Mont Mosan, Parc Attractif Reine Fabiola, Mega Speelstad en Jungle City. Vooral omwille van zelfde reden: dit is dé site bij uitstek voor pretparken in België, dus ook gezinnen met jonge kinderen zie ik hier wel zoeken naar duidelijke informatie.

    In Nederland zou ik ook Wildlands durven zeggen, alsook misschien nog wat kleine parkjes daar? Ik denk spontaan aan Sprookjesbos Valkenburg.

    In Frankrijk vind ik ook Parc Spirou of Parc du Petit Prince ontbreken. Ook wat kleinere parkjes in de buurt, zoals Cita-Parc mogen hier zeker op terug te vinden zijn.

    Landen die van mij ook gerust mogen toegevoegd worden: Griekenland, Portugal, Kroatië, Rusland en Turkije.

  10. #10

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Parc Spirou heb ik wel wat foto's van. Als er plannen zijn dat park toe te voegen, laat je maar iets weten.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  11. #11

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Ik heb misschien nog ergens recente foto's van Harry Malter. Sowieso gaan we daar dit jaar wel nog eens passeren denk ik, met kinderen van 2 en 4 is dat de ideale doelgroep voor een parkbezoek daar.

  12. #12

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Maar Harry Malter is wel een andere klasse dan pretpark.
    Dat is meer een kleine dierentuin met enkele kleine attracties.
    Dan kan je net zo goed Planckendael en de Zoo (Antwerpen) ook in het overzicht opnemen, want daar staat een draaimolen..

  13. #13

    Re: Eindelijk: Polen in onze parkgids! - En wat nu?

    Dat Fabiola park is toch eerder een speeltuin in mijn ogen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •