X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 39
  1. #1

    [Forumprobleem] 2017

    Beste forumlid,

    Tot onze grootste spijt hebben wij niet al te denderend nieuws voor jullie. Tijdens een upgrade van ons forum twee weekends geleden is er iets misgegaan bij de configuratie van de achterliggende database. Onze beheerder heeft daartoe al het mogelijke gedaan om dit probleem te verhelpen, maar helaas is dat niet gelukt. Dat betekent dat we jullie met pijn in het hart moeten melden dat alle oude topics en posts verdwenen zijn van ons forum.

    Maar we hebben niet gekozen voor de gemakkelijke oplossing om het forum definitief te sluiten of het aan haar lot over te laten. De afgelopen dagen hebben we erg hard gewerkt om het forum een doorstart te geven. Zo hebben we al heel wat content voorzien met meer dan 75 topics en in totaal meer dan 150 posts. Alle actieve topics zijn al aangemaakt met de nodige info, concept-arts, bouwfoto’s en andere zodat we, samen met jullie, opnieuw aan de slag kunnen. Enkel jullie avatar en onderschrift zullen jullie even opnieuw moeten toevoegen.

    We rekenen nu, meer dan ooit, op jullie steun en hopen dat jullie ons willen helpen om het forum opnieuw te laten bloeien in volle glorie en we gewoon verder kunnen gaan en met elkaar kunnen discussiëren als nooit tevoren!

    Maar laten we afsluiten met een positieve noot: de upgrade was niet helemaal voor niets. Zo bieden we vanaf vandaag een mobiele versie van het forum aan en is er ook de nieuwe functionaliteit om Facebook-, Twitter- en Instagramposts te embedden in forumposts. Meer informatie daarover vinden jullie hier.

    Pretparkgroetjes,
    Jullie Pretparken.be-team
    Laatst gewijzigd door yelle8; 17-05-17 om 16:39.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Forumprobleem] 2017

    So sad I wannacry

    Voor wie z'n eigen (of andere) schrijfsels wil terugvinden, in het bijzonder TR's:
    Google gericht met enkele rake zoektermen en open dan niet de (blauwe) link maar de groene 'in cache' eronder.

  3. #3

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    So sad I wannacry

    Voor wie z'n eigen (of andere) schrijfsels wil terugvinden, in het bijzonder TR's:
    Google gericht met enkele rake zoektermen en open dan niet de (blauwe) link maar de groene 'in cache' eronder.
    Bedankt voor de tip te delen met ons! We hadden dit ook al gevonden, maar helaas kan je dat niet even terug droppen in een database. Maar zo kan iedereen nog belangrijke info vinden/verzamelen
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Ook van mij uit hartelijk dank voor het delen van de tip Earlyspencer! Voor de mensen die van plan zijn hun eigen TR's terug te halen via de bovenstaande 'cache' methode: wacht er zeker niet te lang mee want we weten niet precies hoe lang google deze pagina's in zijn cache zal bewaren en hoe lang het nog zal duren eer een deel van de cache overschreven zou kunnen worden door de laatste versie.

  5. #5

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Ow da's wel balen :/

  6. #6

    Re: [Forumprobleem] 2017

    geen backup van de data genomen voor de update? of desnoods een van de webhost zelf van een dag ofzo ervoor?

  7. #7

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Jawel die was er, maar de back-up is helaas met database zelf mee vervlogen...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Iets zegt me dat snelle Yelle rapper aan 10.000 post gaat geraken dan de ongekroonde TR-koning Ignace. Nog een kleine 9950 te gaan!

  9. #9

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Jawel die was er, maar de back-up is helaas met database zelf mee vervlogen...
    en daarom zette da altijd eerst ergens anders neer voor ge aan zoiets begint xD zelf ook al meegemaakt

  10. #10

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Jammer dat het hele forum verdwenen is, maar wel een sterk staaltje om het op deze manier terug online te krijgen met zoveel posts en dergelijke. Mooie heropstart! Chapeau!

    Edit: potverdorie, nu niet allemaal een ander avatar gaan kiezen hé!

  11. #11

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Edit: potverdorie, nu niet allemaal een ander avatar gaan kiezen hé!
    Haha, daar zeg je zowat. Ik heb mijn oude afbeelding niet meer. Wen dus alvast aan een valies als avatar

  12. #12

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Haha, daar zeg je zowat. Ik heb mijn oude afbeelding niet meer. Wen dus alvast aan een valies als avatar
    Posts van de man met de valies zal ik met plezier skippen

    Even iets anders: de nieuwe emoticons vind ik wel een behoorlijke stap terug. Zijn deze permanent? Of kunnen er nog andere bijkomen?

  13. #13

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    en daarom zette da altijd eerst ergens anders neer voor ge aan zoiets begint xD zelf ook al meegemaakt
    Onze beheerder heeft weer wat bijgeleerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Jammer dat het hele forum verdwenen is, maar wel een sterk staaltje om het op deze manier terug online te krijgen met zoveel posts en dergelijke. Mooie heropstart! Chapeau!

    Edit: potverdorie, nu niet allemaal een ander avatar gaan kiezen hé!
    Bedankt voor de leuke woorden, Thijs, we hebben ons best gedaan!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #14

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Onze beheerder heeft weer wat bijgeleerd
    zelf ook met scha en schande tegengekomen sindsdien nie meer XD nu, tijd om het weer vol te spammen en te zien wie als eerste aan 1000 terug geraakt?

  15. #15

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    zien wie als eerste aan 1000 terug geraakt?
    The game is on! We mogen nog wel ons best doen om Yelle en Ignace bij te benen.

  16. #16

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Ben eindelijk ook door alle berichten geraakt om een lege 'unread posts' te hebben.

    Kuddo's voor het werk dat jullie er in hebben gestoken. Muchos respectos.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #17

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Wow, dat is echt wel een tegenvaller, ik zal maar zeggen wat vele andere waarschijnlijk ook denken nu. De doodsteek zowaar?

    Zelfs geen backup van enkele dagen, weken, ... geleden?

  18. #18

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Kuddo's voor het werk dat jullie er in hebben gestoken. Muchos respectos.
    Bedankt Joran, met veel plezier en motivatie gedaan voor onze forumleden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aero Bekijk Berichten
    Wow, dat is echt wel een tegenvaller, ik zal maar zeggen wat vele andere waarschijnlijk ook denken nu. De doodsteek zowaar?
    Dat weet ik zo niet. Sinds de heropstart gisteren is er héél wat activiteit en de actieve topics zijn er ook vrijwel allemaal terug dus het discussiëren kan gewoon zoals vroeger doorgaan. Bovendien komt er ook heel veel steun van onze leden waarvoor we heel erg dankbaar zijn! Het valt af te wachten, maar we geloven erin
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. #19

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aero Bekijk Berichten
    Wow, dat is echt wel een tegenvaller, ik zal maar zeggen wat vele andere waarschijnlijk ook denken nu. De doodsteek zowaar?
    Ik zou persoonlijk niet weten waarom. Uiteindelijk is enkel je berichtenteller op 0 gezet en is je avatar verdwenen. Want hoe vaak worden posts uit het verleden nog opgevist? Het is jammer dat dat archief verdwenen is, maar of het veel gevolgen heeft voor het 'dagelijkse gebruik' van het forum, betwijfel ik ten zeerste.

  20. #20

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik zou persoonlijk niet weten waarom. Uiteindelijk is enkel je berichtenteller op 0 gezet en is je avatar verdwenen. Want hoe vaak worden posts uit het verleden nog opgevist? Het is jammer dat dat archief verdwenen is, maar of het veel gevolgen heeft voor het 'dagelijkse gebruik' van het forum, betwijfel ik ten zeerste.
    Voor het dagelijkse gebruik, niet direct. Maar autoforum heeft dit jaar ook een mislukte update doorgevoerd, en 70% van de actieve gebruikers is weg nu, daar is een tot op vandaag niet echt werkbaar forum ook wel het grootste probleem. Maar verloren content en informatie blijft een heel spijtig iets.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •