X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 39 van de 39
  1. #21

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Top mannen! Van iets heel negatief iets positief proberen maken is lovenswaardig! Thx!

  2. #22

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Even iets anders: de nieuwe emoticons vind ik wel een behoorlijke stap terug. Zijn deze permanent? Of kunnen er nog andere bijkomen?
    Ik ben ook geen fan van de nieuwe emoticons. Zijn de vorige ook verloren gegaan bij de forum-wipe?
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  3. #23

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Een vraag: ik zou een nieuwe tripreport willen schrijven, maar ik merk dat je nu maar 1 per 1 bestanden kan uploaden van je computer en dat dit beperkt is tot maar 5 foto's? Vroeger kon je er 5 tegelijkertijd doen en toch zo'n 20-tal foto's er op zetten via de bijlages.
    Is dit veranderd of zit er nog een bug in?

    Naam:     Bijlage.jpg
Bekeken:  937
Groote:   95,1 KB

    5 foto's is wel erg weinig...

  4. #24

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
    Een vraag: ik zou een nieuwe tripreport willen schrijven, maar ik merk dat je nu maar 1 per 1 bestanden kan uploaden van je computer en dat dit beperkt is tot maar 5 foto's? Vroeger kon je er 5 tegelijkertijd doen en toch zo'n 20-tal foto's er op zetten via de bijlages.
    Is dit veranderd of zit er nog een bug in?

    5 foto's is wel erg weinig...
    Ik heb even de instellingen gecheckt en ze aangepast ! Vanaf nu kan je maximaal 50 foto's uploaden en dit per reeksen van 10. Ik raad je dit systeem eigenlijk een beetje af. Ik zou een externe site gebruiken (zoals imgur) en dan via daar de links van de foto's tussen [img]-tags zetten. Info daarover vind je hier: http://board.pretparken.be/showthrea...om-te-embedden
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #25

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Super, zal het dan binnenkort eens uittesten!

  6. #26

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Dat is echt wel spijtig. Maar ik geloof erin dat forum weer gaat worden als vroeger

    Bedankt voor de moeite.

  7. #27

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Jullie hebben wel iets met updates hé, vorige keer als ik me goed herinner was er iets met de usernames/paswoorden...

    Wel alle respect voor al jullie werk die jullie er hebben ingestoken om het forum toch voor een deel weer te vullen, chapeau voor de inzet.

    Misschien volgende keer wel eerst een update uitvoeren/testen op een shadowdomain met een copy van de database? Ik heb er zelf nogal wat ervaring mee en weet hoe irritant het kan zijn als er wat misloopt + ik beschik ook over een aantal servers. Dus : indien jullie vragen hebben of nood hebben aan een extra handje of afgesplitste ruimte help ik jullie graag even uit. Dit is nog altijd mijn favo forum aangaande pretparken in binnen en buitenland en indien nodig draag ik graag mijn steentje bij...

  8. #28

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Nog ff iets dat ik gemerkt heb, verzonden berichten kan je niet meer zien staan (bij Priveberichten) en het is ook niet meer zo duidelijk dat je een PB ontvangen hebt!

  9. #29

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Ik heb nog eens een vraagje over het vernieuwde forum. Op dit moment bv. zijn er 318 mensen online, 11 leden en de rest gasten, waarvan de gasten bijna allemaal de profielenpagina's aan het bekijken zijn. Mag ik dit dan interpreteren als "robots" van zoekmachine's bv. of zijndit effectief mensen die informatie van leden bekijken. Vroeger kon je duidelijk zien dat bv. Bing of Google aan het rondlezen was, maar nu zie ik die niet meer staan.

  10. #30

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Nog ff iets dat ik gemerkt heb, verzonden berichten kan je niet meer zien staan (bij Priveberichten) en het is ook niet meer zo duidelijk dat je een PB ontvangen hebt!
    Vroeger werden verzonden berichten ook niet bijgehouden tenzij je het expliciet in de instelling zei, de melding komt gewoon vanboven in je dashboard te staan dat is ook niet anders dan vroeger lijkt me?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aero Bekijk Berichten
    Ik heb nog eens een vraagje over het vernieuwde forum. Op dit moment bv. zijn er 318 mensen online, 11 leden en de rest gasten, waarvan de gasten bijna allemaal de profielenpagina's aan het bekijken zijn. Mag ik dit dan interpreteren als "robots" van zoekmachine's bv. of zijndit effectief mensen die informatie van leden bekijken. Vroeger kon je duidelijk zien dat bv. Bing of Google aan het rondlezen was, maar nu zie ik die niet meer staan.
    Dat zijn gegarandeerd bots/zoekmachines, bij mij zijn het nochtans heel weinig gasten die profielen bekijken.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #31

    Re: [Forumprobleem] 2017

    ik dacht dat we vroeger een melding kregen die wat duidelijker was

  12. #32

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Dat zijn gegarandeerd bots/zoekmachines, bij mij zijn het nochtans heel weinig gasten die profielen bekijken.
    Ha, ze waren waarschijnlijk allemaal net gaat eten bij jou!
    Hier toch weer een paar pagina's vol van dit:

  13. #33

    Re: [Forumprobleem] 2017

    de laatste dagen gaat het forum bij mij een stuk trager, soms zelf onbereikbaar. Ik heb de cookies al eens verwijderd, maar zonder soelaas. Is dit een algemeen probleem of moet ik iets anders ondernemen?

  14. #34

    Re: [Forumprobleem] 2017

    ik denk dat het een algemeen probleem is... Bij mij is het ook traag

  15. #35

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Ik heb ook last van forum-traagheid de laatste dagen.
    Once you sit back, you never go back.

  16. #36

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Inderdaad, bij mij ook heel traag. :/
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #37

    Re: [Forumprobleem] 2017

    We zijn ons inderdaad jammer genoeg bewust van dit probleem en lossen het zsm op, sorry voor het ongemak!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #38

    Re: [Forumprobleem] 2017

    alles loopt terug als een Taron ! , dank je wel

  19. #39

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    alles loopt terug als een Taron ! , dank je wel
    Het probleem is inderdaad sinds gisteren verholpen
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •