X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Een vraag: ik zou een nieuwe tripreport willen schrijven, maar ik merk dat je nu maar 1 per 1 bestanden kan uploaden van je computer en dat dit beperkt is tot maar 5 foto's? Vroeger kon je er 5 tegelijkertijd doen en toch zo'n 20-tal foto's er op zetten via de bijlages.
    Is dit veranderd of zit er nog een bug in?

    Naam:     Bijlage.jpg
Bekeken:  1077
Groote:   95,1 KB

    5 foto's is wel erg weinig...

  2. #2

    Re: [Forumprobleem] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
    Een vraag: ik zou een nieuwe tripreport willen schrijven, maar ik merk dat je nu maar 1 per 1 bestanden kan uploaden van je computer en dat dit beperkt is tot maar 5 foto's? Vroeger kon je er 5 tegelijkertijd doen en toch zo'n 20-tal foto's er op zetten via de bijlages.
    Is dit veranderd of zit er nog een bug in?

    5 foto's is wel erg weinig...
    Ik heb even de instellingen gecheckt en ze aangepast ! Vanaf nu kan je maximaal 50 foto's uploaden en dit per reeksen van 10. Ik raad je dit systeem eigenlijk een beetje af. Ik zou een externe site gebruiken (zoals imgur) en dan via daar de links van de foto's tussen [img]-tags zetten. Info daarover vind je hier: http://board.pretparken.be/showthrea...om-te-embedden
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •