Bedankt voor je TR! Ik kijk hierdoor extra uit naar mijn komend bezoek eind maart... Intussen is het ook al enkele jaren geleden, dus de vernieuwde Star Tours en Hyperspace Mountain zullen sowieso nieuwe ontdekkingen worden. Uit je TR heb ik vooral geleerd dat ik RC Racer zeker een kans moet geven, want die heb ik bij vorige bezoeken steevast overgeslagen omdat het mij het wachten nooit waard leek. Shame on me, I guess.

Wat betreft de hotels, in maart slapen we voor het eerst in een partnerhotel, het Vienna Magic Circus. Bij vorige bezoeken hebben we altijd verbleven in de Davy Crockett Ranch. Hiervoor heb je (voorlopig) wel een auto nodig, maar ik vind het er wel heerlijk vertoeven. Het is ook een goedkoper hotel (lees: vakantiepark), maar je zit mooi in de natuur, hebt er een relatief groot hotelzwembad (niet te vergelijken met het vakantiepark ernaast natuurlijk) en vooral heel veel privacy! Wij kozen vooral voor deze omdat we sliepen met vroege slapers en nachtraven. De vroege slapers konden in hun bed kruipen, terwijl de nachtraven op het terras nog een flesje wijn of enkele biertjes konden drinken zonder de rest te storen.

@T-Bô: Geldt die Disney Express dienst ook voor de partnerhotels? Of is dit enkel voor de echte Disneyhotels?