X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik denk dat dit project te vroegtijdig te veel media-aandacht kreeg en daarom even werd teruggetrokken. Ik denk dat het park hoopte dat ze op een stille manier deze aanvraag konden indienen, maar quasi elk medium heeft erover gecommuniceerd. Ook de groene natuurvrienden zullen dit gemerkt hebben en zullen wel bezwaar indienen. Daarom denk ik dat ze preventief het dossier willen verder onderbouwen.

    Ik weet niet hoeveel weerstand DD van de natuurvrienden gekregen heeft voor het rooien van bomen, maar ik denk dat het vooral hiermee te maken heeft.
    Maar Bellewaerde beseft toch even goed dat pretparkfans élk project dat ze indienen onder de loep kunnen nemen? Het zou me sterk verbazen als het intrekken van de aanvraag iets te maken heeft met het openbaar maken van de plannen, al is dat nog waarschijnlijker dan dat ze het intrekken omdat sommige forumleden liever een woodie willen .

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Maar Bellewaerde beseft toch even goed dat pretparkfans élk project dat ze indienen onder de loep kunnen nemen? Het zou me sterk verbazen als het intrekken van de aanvraag iets te maken heeft met het openbaar maken van de plannen, al is dat nog waarschijnlijker dan dat ze het intrekken omdat sommige forumleden liever een woodie willen .
    Ook een feit. Ofwel is het MKT-strategie... De focus moet dit voorjaar liggen op het Aquapark dat dit jaar de deuren opent, en niet op een toekomstige achtbaan die later opent...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •