X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Als Bellewaerde alles zo netjes op een rij had, dan moet je mij dit toch ook nog eens uitleggen;

    https://www.looopings.nl/weblog/9239...enden-weg.html

    Ook op het argument “veiligheid eerst” kom ik graag even terug:

    Ik klaag over de poortjes van de Boomerang, maar erg veilig zijn poortjes die dusdanig versleten zijn dat ze als reden dienen voor de voorsorteer-boycot toch niet denk ik. Het feit dat we de voorbije jaren Niagara zagen botsen (slechts achteraf sensors toegevoegd), Screaming Eagle en El Volador duizenden keren zien blokkeren hebben (niet te vergeten dat SE enkele seizoenen geleden slechts voor de helft (nieuwe) beugels had en de andere beugels er niet waren bij seizoensstart en de daaropvolgende weken), de Lifthill van Boomerang vorig jaar een week lang een communicatiefout had waardoor de ene lift niet reageerde op de ander, Dawson Duel reeds botste, Bengal Rapid River een boot in 2 plooide bij een blokkade en noodstop, Houdini een seizoen lang met een afgespannen beugel draait ... zeer veilig!

    Ik blijf bij mijn standpunt: inhaalbeweging allemaal goed en wel, maar ze hebben daar nog zeer veel goed te maken vooraleer dat park zichzelf zonder schaamte in de spiegel kan kijken ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 18-02-19 om 21:58.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •