X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Deze baan doet me steeds denken aan een grotere versie van Dragonfly in Duinrell. Ik heb veel goede dingen over die baan gehoord, dus ik denk dat deze baan ook wel zou aanslaan.
    Ik ben ook niet superenthousiast, maar als ik de directeur hoor spreken over geen diepe dalen, geen scherpe bochten, geen loopings, ... Op den duur haal je er ook alle toffe elementen uit die een achtbaan kán hebben. Wat blijft er dan nog van over, vraag ik me dan af.
    Ik vind het excuus dat het voor families moet zijn maar flauw. Kijk naar Pégase Express, die heeft pittige bochten en afdalingen en daar gaat ook heel de familie in, dus dan denk ik dat je achtbaan dat ook wel mag bevatten, omdat de doelgroep nu éénmaal meer aan kan.

    En financieel vind ik het ook maar raar. Fury heeft een kostprijs van 4 miljoen euro dacht ik (lees ik op Wiki) (coaster alleen). Dan is de 7,5 miljoen euro wel heel ruim uitgegeven voor een coaster met minder impressionante elementen. En waar Bobbejaanland het maximale uit het budget tracht te halen, is er hier duidelijk wat te veel uitgegeven. Of geeft Bellewaerde er niet zo veel om.
    Dit dus. Volgens mij durft er binnen het directieteam van Bellewaerde niemand in een achtbaan, of leven ze nog in de jaren '80 en gaan ze er van uit dat al hun bezoekers voor de eerste keer in hun leven een achtbaan gaan zien...

    Die nieuwe baan is misschien een beetje hoger dan Huracan, maar deze gaat het verschil niet maken in het aanbod. Jammer van het geld, met Dawson Duel (4 miljoen), waterpark (17 miljoen) en deze coaster (7.5 miljoen) hadden ze het budget om een dikke Mantakloon neer te zetten. Nu zitten we opgescheept met een dubbele gehandicapte rodelbaan, een zwembad zonder zwembad en een derde - mogelijk de derde matige - familiecoaster.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 04-02-20 om 12:57.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •