X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Wel vreemd: in de eerste post verdedigt u Etwien, en nu bent u tegen Boomieboy, terwijl Etwien in een post naar mij ook drukletters gebruikt, maar daar gaat u niet op in. Ik heb een licht vermoeden dat, wat anderen ook als argumenten zullen gebruiken, u steevast (subtiel) de kant van Etwien kiest ...
    Ik ga hier voor de tweede en laatste keer op in. Er werd en wordt voor niemand een kant gekozen, de interventies zijn niet op één persoon gericht maar op elk forumlid, er is dan ook nooit een naam genoemd. Nogmaals: iedereen mening is hier welkom en een mening is nog altijd geen feit, licht daarom niet al te hard aan iemand anders mening als die jou niet aanstaat. Wil je erover discussiëren, discussieer erover maar wel op een deftige manier. Dat geldt voor élk forumlid. Als je desondanks ontevreden bent over mijn optreden als moderator, kan je nog steeds terecht bij mij persoonlijk via een privébericht of bij de hoofdverantwoordelijke van het forum via forum@pretparken.be.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-02-19 om 21:54.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •