Ik snap het maar toch is er zeer weinig respect naar de werknemers toe en dan kan je wel zeggen het park ligt er belabberd. Daarmee vallen jullie de bazen niet mee aan maar het personeel. En geloof me dat komt hart aan.

ik weet niet of je hebt vernomen van in Disney is maar een voorbeeld maar gebeurd ook bij ons in België. dat een werknemer in elkaar is geslagen omdat een bezoeker zijn kind te klein is. Dat een mens zijn geld terug vroeg omdat crush gesloten was voor onderhoud. Dit gebeurd dagelijks. Wat ik het ergste vin is dat velen Iets afkraken die er nog niet. Geef maar een vb : dit gaat hier om de nieuwe achtbaan waar nog veel geheimen over zijn en dan zijn er mensen die over park bezig zijn en dit afkraken ( maar het gaat niet om de achtbaan hmm) dan ben ik blij met Lalaland en andere die dan durven zeggen van owla owla en die aan de noodrem willen trekken. Hier kan je dan op deze Forum de haters eruithalen die idd een mening hebben maar niet over het onderwerp de nieuwe achtbaan die nog altijd niet officieel is voorgesteld . snap u mijn punt. snapt u hoe de medewerkers hun voelen. anders mag je gerust eens prive sturen dan geef ik u een telefoon nummer door en dan kan je eens een artikel schrijven om te delen.