Ik wil me niet te veel mengen ofzo in deze discussie, maar ik wil toch mijn bewondering uitdrukken voor Lalaland, om speciaal een account aan te maken om vol (laten we wel wezen) in de aanval te gaan tegen de mening van Etwien. (Niet dat dat super-relevant is voor de waarde van jouw mening uiteraard, al moet ik zeggen dat ik iets meer waarde automatisch, al dan niet bewust, ga hechten aan Etwien, dan aan iemand die op dit forum nieuw is en klaarblijkelijk als doel heeft te discussiëren op een bedenkelijk niveau.)

An sich niks mis met een goede discussie, maar ik snap de fascinatie van jou, lalaland, niet zo goed om per sé in discussie te blijven willen gaan tegen Etwien. Soms is je punt wel al bewezen en helpt het niet om het te blijven herhalen.

On-topic misschien, ik snap Etwiens punt zeer goed hoor. Laten we een beetje eerlijk wezen en toch wel erkennen dat er daar wat fouten zijn gebeurd in het verleden.

Echter lijkt me dit wel een investering die de moeite is en niet per sé ondoordacht. Ik ga het zeker niet afschrijven en zie er dus wel potentieel in. (Maar hey, dat is mijn mening.)