X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    En om eerlijk te zijn: Heide is absoluut geen slechte coaster. Ik wil maar zeggen de grootte staat niet altijd in evenredigheid met een goede coaster. Voor een park als Bellewaerde zou dat zeker niet misstaan.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    En de kano/trein staat op het spoor!

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Ik geloof dat ik dat met voorsprong een van de mooiste achtbaantreinen van het land vind. Die van Huracan was ook al zo'n juweel. Waarom kunnen de bijhorende banen niet wat meer potten breken?

  4. #4

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik geloof dat ik dat met voorsprong een van de mooiste achtbaantreinen van het land vind. Die van Huracan was ook al zo'n juweel. Waarom kunnen de bijhorende banen niet wat meer potten breken?
    (Ookal simpel) de boten van Pulsar en de treinen van Tiki-Waka mogen er anders ook zijn.

    Deze treinen zijn zeker ook mooi, al hoop ik dat ze beter onderhouden worden dan die van Huracan, want deze laatste kunnen nu perfect dienen voor een commercial van Antikal ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #5

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Ondertussen maakt Wakala ook zijn eerste testrondjes.

    https://www.facebook.com/Bellewaerde...4801306165396/
    Laatst gewijzigd door SanderV; 21-05-20 om 17:44.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  6. #6

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Ik vind het er nog best gezellig uitzien. Het is ook leuk als je je bij zo'n spike ook écht een beetje zorgen kan maken of je er al dan niet gaat afrijden, er lijkt daar ook zo weinig dat de trein kan tegenhouden. Als we in het filmpje de begeleidende soundtrack horen, vind ik die wel een tikkeltje te generisch klinken.

  7. #7

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Ziet er goed uit

  8. #8

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Aaah, Slakala is klaar! Prachtige family coaster (buiten dat je bijna een garage poort binnenknalt). Was het thema niet iets van Indianen? Ik herken enkel een slak die met alle moeite zijn parcours probeert af te leggen en dan nog zijn afslag mist en achteruit terug moet kruipen.

    Die muziek kon waarschijnlijk ook weer niet meer low budget? Mooie baan, FIKS fout park. Sommige mensen leren het nooit *kuch*Stefaan*kuch* #nocoronaintended
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #9

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Aaah, Slakala is klaar! Prachtige family coaster (buiten dat je bijna een garage poort binnenknalt). Was het thema niet iets van Indianen? Ik herken enkel een slak die met alle moeite zijn parcours probeert af te leggen en dan nog zijn afslag mist en achteruit terug moet kruipen.

    Die muziek kon waarschijnlijk ook weer niet meer low budget? Mooie baan, FIKS fout park. Sommige mensen leren het nooit *kuch*Stefaan*kuch* #nocoronaintended
    Zó op die baan kakken, maar toch het lef hebben om jezelf achter onze rug in naam van Brakesection uit te nodigen voor de opening van Wakala? Straf, zéér straf! Bij deze is de rest van het forum ingelicht waarom etwien een tijd geband is van dit forum vanwege bijzonder over de schreef gegaan te zijn.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #10

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Zó op die baan kakken, maar toch het lef hebben om jezelf achter onze rug in naam van Brakesection uit te nodigen voor de opening van Wakala? Straf, zéér straf! Bij deze is de rest van het forum ingelicht waarom etwien een tijd geband is van dit forum vanwege bijzonder over de schreef gegaan te zijn.
    Fantast-isch!
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  11. #11

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    met het verdwijnen van de vlaamse soaps, hebben we toch een vervanger nodig he :P

  12. #12

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Laten we verder on topic blijven, het voorval en de melding moeten niet meer aandacht krijgen dan dat ze al gehad hebben.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #13

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    De ritten zien er wat traag uit, maar dat zal ook aan de ietwat lomp uitziende trein liggen. B&M heeft dat bijna standaard ook (alhoewel die van Hersheypark wél heel snel uit ziet). De rit zelf zal wel mee vallen. Blijft natuurlijk een kinderbaan. Maar had wel gehoopt dat ze iets meer met theming deden. Die spike bijvoorbeeld had best een leuke indianen constructie kunnen zijn.. en de versnelling op de lifthill iets van een indianenvloek of zoiets.. Beetje storytelling en theming zou hier écht veel toegevoegde waarde kunnen bieden.

  14. #14

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Meeste testritten zien er altijd traag uit op video's (buite die Raptor coasters van RMC, die leken precies op lego-coasters), valt meestal veel beter mee in het echt als ie open is. Sowieso ben ik wel benieuwd naar Wakala, ik zie het baantje toch positiever in. Niet perse wat Bellewaerde nodig had imo maar daar kan de baan zelf niet aan doen natuurlijk.

  15. #15

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Pulsar zag er ook sloom uit tijdens de testritten, maar dat was wel heel anders toen ik voor het eerst er in stapte

  16. #16

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Er zitten precies ook nog geen testdummy's in de trein, dus met gewicht zal je vanzelf ook al wat sneller gaan.
    Ik vind het trouwens wel opmerkelijk hoe hoog de trein de spike op gaat, normaal gezien zien we - zeker bij de eerste testritten - dat er een grote afstand bewaard blijft tussen de trein en het uiteinde van de track. Niet dat het zo weinig is, maar toch opmerkelijk minder dan anders vind ik. Ook de kanovorm zal nog wat zicht wegnemen waardoor het voor de voorste rij wel spannend zal aanvoelen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #17

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Volgens OOO heeft de laatste olifant BWP verlaten. Gemixte emoties bij mij. Elke zoo zie ik een beetje als een dierengevangenis, maar ik ben hypocriet genoeg om deze graag te bezoeken.

    Dat BWP minder rides heeft dan de andere drie grote pretparken in België, heb ik nooit negatief ervaren. De verspreide beestenboel uit meerdere continenten, gecombineerd met de weelderige en functionele fauna vind ik een absolute meerwaarde. BWP is dan ook het Belgische pretpark waar ik het liefst in rondwandel, omdat het wandelen daar een belevenis - zeg maar een verzameling visuele attracties - op zich is. En de uitkijktoren bij de olifanten en giraffen vond ik niet alleen letterlijk het hoogtepunt van de wandeling.

    Wie hoopt op extra ruimte voor een mechanische attractie, is eraan voor de moeite. Volgens OOO wordt de vrijgekomen ruimte ingenomen door de naburige giraffen.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 27-06-20 om 06:40.

  18. #18

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Ik had het geluk vandaag bij de persopening van Wakala te zijn en moet zeggen dat ik toch aangenaam verrast ben door de baan. Het is een prima familieachtbaan met toffe richtingwissels en enkele verrassende elementen. Het thema is leuk uitgevoerd en het groen rond de baan is heerlijk om door te razen. Wat mij betreft een schitterende investering voor Bellewaerde nu hopen dat de volgende coaster weer een thrill is!


    Onride:

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #19

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Morgen Bellewaerde’s nieuwe investering eens uittesten, ik blijf kritisch, maar op het eerste zicht lijkt het all-round best ok. Morgen meer ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #20

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Anders dan bij Huracan is de layout hier wel min of meer interessant te noemen. De baan zit vol knikken die het ritverloop verbazingwekkend boeiend houden, zeker als je in het achterhoofd houd dat directeur Stefaan Lemey op bijna elk persmoment hamerde op het feit dat het niet 'te spannend' zou zijn. De interactie met de groene omgeving is inderdaad een ferme meerwaarde: zeker die volgroeide bomen die zijn blijven staan maken zoiets duizend keer interessanter dan wanneer ze zouden werken met nieuwe aanplant.

    Het station zelf is naar mijn gevoel iets te sober uitgewerkt. Nu werkt dat te veel als een tuinhuis met een muurschildering. Qua muzikale omlijsting scoort wakala wel goed: dat is heel sfeervol aangepak: het contrast met die geluidsbrij die we bij Huracan moeten aanhoren kan niet groter zijn.

    Het is trouwens echt lang geleden dat er in de lage landen nog eens een familiecoaster van dit formaat werd neergezet. Ik kan me zo niet meteen een dergelijke coaster met drie (!) treinen voor de geest halen. Da's een verademing na de zoveelste variatie op een standaard vekoma junior of een powered vekoma of zelfs de wildgroei aan vekoma junior boomerangs.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •