Ik ben een grote voorstander van groupers en ben ook blij dat hoe langer hoe meer parken inzien dat het echt wel helpt voor de capaciteit, voornamelijk omdat veel mensen nog steeds te incapabel zijn om vlot in een achtbaan te stappen. Kijk naar de Efteling, die systematisch bezig zijn met al hun achtbanen van een grouper en single riders line te voorzien.

Ik kies vaak wel graag zelf waar ik zit, dus ben ook wel een voorstander van aparte front seat of zelfs back seat wachtrij. Indien dat er niet is, vraag ik het gewoon aan de medewerker. Voorlopig heb ik daar nog maar twee keer een probleem mee gehad, in een niet nader genoemd Duits en Spaans pretpark die niet echt bekend staan vanwege hun klantvriendelijkheid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
Zelf al meegemaakt dat ik naast iemand wou gaan zitten die demonstratief de beugel van het lege zitje snel sloot.
Ook eens meegemaakt in Walibi. Toen ben ik koppig achter het poortje blijven staan en heb aan de medewerker gevraagd om de beugel terug open te doen. Die heeft mij met veel plezier geholpen


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Bobby zijn opmerking herinnert me aan iets dat ik ooit voorhad bij Vampire in Walibi. Ik stond aan te schuiven bij het poortje van rij 10 en zag dat één van beide stoelen leeg bleef. Voor mij stonden twee mensen die duidelijk samen hoorden en dus bij de volgende rit samen zouden instappen. Ik heb overwogen om "Je suis seule" te zeggen zodat die lege stoel opgevuld kon worden maar ik durfde niet uit schrik dat men het als voorsteekgedrag zou beschouwen (en dat was uiteraard niet mijn bedoeling). Resultaat was dat de trein met een leeg zitje op rij 10 vertrok en toen het mijn beurt was, bleef het zitje naast mij opnieuw leeg ... ik twijfel dus nog steeds of mijn idee al dan niet juist was. Hoe zien jullie dit?
Ik heb dit ook al een aantal keren meegemaakt. Ik trek gewoon mijn mond open en vraag of ik voor mag omdat ik toch alleen ben ik zou het maar gek vinden als die mensen 'nee' zouden zeggen, en stel dan nog dat ze dat doen, ik heb er weinig mee verloren...