Was CDA en ik dacht ook Parques Reunidos op zoek naar Indoor Parken? Ik acht de kans wel bestaande dat CDA hier iets mee doet. Plopsa zie ik hier ook wel iets doen. De ruimte zal ze wel moeten dwingen om op zoek te gaan naar andere molens, die passen in die ruimte.

Ik herinner me wel dat CDA een indoor park wou openen op de Heysel, Brussel rond Marsipulami. Neo, het project op de Heysel, heeft echter heel veel vertraging opgelopen en het is onduidelijk of het er helemaal komt.
Er was heel vroeger toch ook sprake van een indoor Walibi. Al denk ik die kans wel heel klein te noemen, aangezien je er weinig attracties in kwijt kan.

Die indoor semipretparken doen het toch altijd slecht hoor. Comics Stations doet het niet goed, Technopolis wordt al jaren rechtgehouden door bakken overheidssteun uit het wetenschapsfonds, Earth Explorer is op de fles gegaan, ... De enigste goede leerlingen in de klas lijken me de PLopsa Indoors en de MegaSpeelstad. Ik heb het gevoel dat wanneer speeltuinen te veel een pretpark gaan zijn, dat ze gedoemd zijn om te falen. Op financieel vlak. En de Plopsa's... Die teren op IP. Iets wat bij Comics Station om meerdere reden niet gelukt is.