X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 28

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik begrijp de reactie van die bezoekers. Als je nat wordt en het is droog, dan is dat niet zo heel erg, het droogt wel. Als je nat wordt én het regent, dan blijft je de hele dag nat, wat niemand echt leuk vindt.
    Dit is de logica zelve. Waarom zijn beide waterattracties van de Efteling en de rapid van PHL gesloten in het najaar? Behalve omwille van onderhoud in een minder drukke periode, natuurlijk. Waarom zijn dit op warme en droge dagen vaak één van de drukst bezochte attracties?

    En als het giet, zie je echt maar weinig mensen rondlopen in het park. Dan gaan mensen massaal schuilen in een horecapunt of een indoor-attractie... behalve Banana Battle of Valhalla wellicht.

  2. #2

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Ik sla zeker in een nieuw park niet graag waterattracties over en kan er ook redelijk goed tegen om wat water te ontvangen. Zelfs al sijpelt het uiteindelijk tot op mijn ondergoed door. Ik ben ook resoluut tegen poncho-gebruik.

    Het is wel uit met de pret als mijn schoenen zoveel water te slikken kregen dat ze beginnen te soppen als ik rondloop. Dat vind ik echt het meest verschrikkelijke gevoel dat je kan hebben na een waterattractie. Ik heb dan ook een hekel aan boten waar dat zo'n bodem water in blijft staan die bij de eerstvolgende lifthill in golfvorm je schoen verovert. Zolang mijn tenen droog blijven kan ik alles aan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    En als het giet, zie je echt maar weinig mensen rondlopen in het park. Dan gaan mensen massaal schuilen in een horecapunt of een indoor-attractie... behalve Banana Battle of Valhalla wellicht.
    De ervaring leert mij dat als het echt de ganse dag hondenweer is in een park. Er nog het meest volk passeert bij de waterattracties, wanneer de buien op hun ergst zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •