Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

Wat ik letterlijk in mijn tekst gesteld heb is het hele probleem dat je - met name in EP - doorgaans een ondercapaciteit aan zitplaatsen hebt. Maakt niet uit of ik in Noorwegen of Frankrijk zit. Ik zoek me steeds een ongeluk naar een plaats. Meestal zoeken we tegenwoordig eerst een plek en gaan we omstebeurt bestellen zodat er altijd iemand de plek kan vrij houden. Dit is veel te omslachtig en vind ik (persoonlijk) alles behalve prettig. Daarom ben ik blij met het buzzer systeem van Ierland. Je kunt rustig op je plekje zitten en je eten is vele malen verser op het moment dat je het consumeert. Wat mij betreft mag EP dat per direct overal invoeren. (overigens ken ik het systeem wel, maar heb ik het restaurant nog niet zelf getest, dus kan niets zeggen over de daadwerkelijke kwaliteit). - Ik heb dus nooit beweert dat een Self Service Restaurant niet zo werkt, of niet zo zou horen te werken, ik snap ook volstrekt niet waar je die opmerking vandaan haalt.

Ik heb (in tegenstelling tot vele andere pretparken) nog nooit voorgehad dat ik geen plek vond om te zitten in Europa-Park, dus die ervaring deel ik niet.
Dat een restaurant met een buzzer werkt, betekend toch bij lange niet dat je eten automatisch vers word gemaakt? In Mr. Spaghetti in Plopsaland krijg je ook steeds een buzzer, maar bij mijn eten word het eten daar net zo goed uit bakken geschept. Mijn punt is dat je nooit weet waar het eten precies inzat voor het werd opgediend, ook niet in restaurants waar je het niet opgeschept ziet worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Wat ik niet direct letterlijk beschreven heb, maar je wel degelijk zeer goed uit mijn tekst kunt halen is dat de verhouden Table-Service/Selfservice volstrekt uit balans is in EP. Want natuurlijk: In een pretpark moet je ook gewoon selfservice aan bieden, ook al ben ik er persoonlijk geen fan van. Dat wil echter niet zeggen dat je op het massale aantal aan restaurants die EP heeft tevreden moet zijn met 2 Table Service Restaurants (3 als je Foodloop mee rekent). Vooral als die beiden in een uithoek liggen.
Het zijn er minstens vier (het zouden er vijf zijn, ware het niet dat er één is afgebrand) (ik vind even niet terug of het restaurant onder de bobslee tafelbediening is, ik denk van wel, dan zijn het er - als Piraten terug is - zes) en ik zou niet weten waarom je Foodloop niet zou mogen meetellen. Welke Europese parken hebben dan zoveel meer tafelbediening? Disneyland Park heeft een stuk meer bezoekers, maar ik denk toch echt niet dat die meer dan vier tafelbedieningsrestaurants hebben. De locatie van de restaurants is toch nauwelijks een drama? Bij mijn weten is EP niet bepaald Alton Towers qua wandelafstanden en zijn er maar liefst drie transportattracties.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik zie trouwens niet in wat de locatie van de pizzaria te zeggen heeft over de kwaliteit. Beide plaatsen bieden "vers" gemaakte pizza's aan. Dat je het bij de ene zelf moet ophalen en het bij de andere aan tafel gebracht wordt, zou weinig aan de kwaliteit van die pizza mogen doen, niet? Dan vind ik persoonlijk je vergelijk met Disney veel schever. Akkoord dat de pizza's daar belabberd zijn, maar je hebt het wel over een land dat in het algemeen niet heel goed is in het opdienen van eten dat niet uit eigen cultuur komt.
In een tafelbedieningrestaurant worden pizza's a la minute gemaakt, in een selfservicerestaurant niet: dat was mijn punt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Maar dit bewijst vooral dat je mijn verhaal Volstrekt niet gelezen hebt, of ook maar enige moeite er in steekt het te begrijpen.
Pardon? Jij zegt in jou post:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Akkoord dat de pizza's daar belabberd zijn
Zonder dat ik ooit een mening heb gegeven over de pizza's in Disney, en bovendien:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Knap overigens dat je in zowat elk restaurant in PHL eten uit bakken hebt gehad, gezien ze daar slechts één selfbedieningsrestaurant hebben (Unter den Linden) en één fastfood Restaurant. Cocorico, Mandschu, Rutmor's bieden dagvers voedsel aan. Ik heb ze bij Mandschu mijn eend in reepjes zien snijden.
En dat terwijl ik nooit beweerd of gesuggereerd heb in veel restaurants in PHL gegeten te hebben...
En dan geef jij me commentaar over 'begrijpend lezen'... Tja.

Die opmerking van mij ging trouwens over Unter den Linden en het Aziatische restaurant op de hoek tussen Geister Rikscha en FJP. Het door jou geprezen ijs zit trouwens ook gewoon in bakken hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
De smaak van de saus was zeer goed, het vlees echter gortdroog... en dat is eigenlijk het gevoel dat ik er altijd wel een beetje krijg.
Dat is tenminste een reden om het eten niet goed te vinden, dat het in een bak ligt, daar ligt volgens mij naast jou niemand van wakker.