X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2020-2025

    Hier zijn nog wat extra foto's:

    Naam:     2.jpg
Bekeken:  4490
Groote:   427,1 KB

    Naam:     1.jpg
Bekeken:  4531
Groote:   763,8 KB

    Ik vind deze upgrade tot nu toe al erg geslaagd. Dino Splash in Plopsaland De Panne pakte voor mij ook veel beter uit dan verwacht dus ik heb het volste vertrouwen dat deze renovatie ook een echte meerwaarde zal zijn.

    Nu nog die krakkemikkige darkride 'Burg Falkenstein' nog eens onder handen nemen en ze zijn weer helemaal up-to-date daar in Haßloch.

    Bron: https://twitter.com/teamlooopings/st...42710084489217
    Laatst gewijzigd door SanderV; 18-04-20 om 12:16.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2020-2025

    Ik vind ook dat het er goed uit ziet. Ze hebben hier precies toch het thema van het dorpje rond Burg Falkenstein doorgetrokken en een indruk gegeven dat het is "aangevallen" door dino's met al die ruïnes en de muren die afbrokkelen. Dat vind ik beter gedaan dan in de Panne, waar de clash tussen de twee gebieden groot is.

    Persoonlijk vind ik dat de Anubis Free Fall Tower eerst behandeld had moeten worden voor de rapid river. Voor de Free Fall Tower zouden ze best voor een neutraler thema mogen gaan, zodat het bij het plein zou passen.

    Maar ik kan deze vernieuwing alleen maar toejuichen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •