X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Bezoek aan Bobbejaanland, paasvakantie

    hey mannen, wel serieus blijven hé, het ging niet over de monorail alleen..:
    Waren alvast gesloten, zonder enige aankondiging bij de ingang van het park of op de website:
    forbidden caves
    orca ride
    King kong
    monorail

    Bij de Efteling bvb staat een bord aan de ingang, en kan je ook op de website lezen wat er gesloten is. Wij als pretparkfanaten weten wat we kunnen verwachten, een doorsnee gezin niet; dat en enkel dat is mijn punt. En kijk eens op de facebookrecensies van BBJ, blijkbaar zijn er toch heel wat mensen die hetzelfde ondervinden.

  2. #2

    Re: [TR] Bezoek aan Bobbejaanland, paasvakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    hey mannen, wel serieus blijven hé, het ging niet over de monorail alleen..:
    Waren alvast gesloten, zonder enige aankondiging bij de ingang van het park of op de website:
    forbidden caves
    orca ride
    King kong
    monorail

    Bij de Efteling bvb staat een bord aan de ingang, en kan je ook op de website lezen wat er gesloten is. Wij als pretparkfanaten weten wat we kunnen verwachten, een doorsnee gezin niet; dat en enkel dat is mijn punt. En kijk eens op de facebookrecensies van BBJ, blijkbaar zijn er toch heel wat mensen die hetzelfde ondervinden.
    Ik vrees dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was, driemaal dit seizoen al in Bobbejaanland geweest en telkens enkel Monorail gesloten. Je kan onmogelijk bij elke storing opnieuw een papiertje aan de ingang gaan hangen.
    Wat je zegt over Efteling klopt ook niet, bij mijn vorig bezoekje hing nergens aan de ingang dat Baron gesloten was, op de site uiteraard wel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •