X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Bedankt voor je mooi verwoord en gedetaileerd TR! Echter: Bezoek Port Aventura 2020 = schrap.

    Als ik in Bobbejaanland al met stalen nekhaar buitenkom mogen ze me hier afvoeren wegens een inzinking. Sorry voor mijn taalgebruik, maar als dat management bij wachttijden van 1, 1,5, 2u en meer beslist toch maar 1 trein te runnen, verdien je gewoon slagen.

    5 jaar terug kroop een weerloze baliemedewerkster van Holiday Park bijna onder haar bureau (i still feel sorry for my behaviour) als ik col?rig binnenkwam omdat ze bij 2u wachten het niet nodig vonden een 2’de trein in te zetten, gecombineerd met een halfuur ongegeneerd VIP’s rondjes te laten rijden (geen zever) op Expedition GeForce, waardoor mensen bijna vastgeroest stonden op dezelfde vierkante centimeter beton.

    Als ik dit dan lees zouden er mogelijk slachtoffers vallen ... Spijtig, want PA is een park die ik al heel lang eens wil bezoeken, die tot de verbeelding spreekt en 1 van Europa’s mooiste ride line-up’s heeft, maar blijkbaar weten ze, net als bij Disney zowat, dat het volk toch komt, en halen ze het onderste uit de kan om mensen tot op de laatste cent uit te wringen. Dan mag je voor mij nog eender welke ride hebben, principieel ga ik NOOIT zo’n park bezoeken, terwijl ik nooit op budget kijk in een park die de centen w?l verdient.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Bezoek Port Aventura 2020 = schrap
    Niet te voorbarig, maat! Read on.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Motto dus voor iedereen die gaat: fastpass in je budget incalculeren!.
    Of je laten bijscholen tot kalender-fetisjist. Mijn lessen kosten minder dan een fastpass.

    Ik heb PA in 2016 en 2018 meerdaags bezocht, telkens op kalme weekdagen een volle week na het Paasweekend. Er was toen bijna nergens in Europa nog schoolvakantie en het was nog lang geen 1 mei. Ik heb toen niks van gefaseerd openen gemerkt. Als ik bovenstaand relaas lees, vermoed ik dat het nu toch behoorlijk drukker was dan toen wij er waren, onafhankelijk van het verwerpelijke fastpass-forceer-beleid en de lange wachttijden. Ter illustratie: Red Force reed op een namiddag met 1 trein en in het station stond niet eens voldoende volk om alle stoelen van de trein te bezetten, zie http://board.pretparken.be/showthrea...-12-april-2018

    Nog een fast-class kalender-ologie: De periode rond 1 mei zou ik ginds niet meteen als een kalme periode incalculeren. Ook al viel die feestdag nu op een woensdag, er zullen ongetwijfeld scholen en werkposten bestaan die er een brugdag (of twee) aan hebben geplakt. En met de uitzonderlijk late Pasen in 2019, zaten o.a. de schoolplichtige Parijzenaars op 30 april nog in hun Paasvakantie, mogelijk gold dat ook voor enkele regio's in Spanje. En voor de NL'ers was toen de Meivakantie al begonnen. Een (mogelijk) goede indicatie om de drukte in te schatten is een (schijn-)boeking maken voor de combinatie verblijf + meerdaags parkbezoek. Die prijzen kunnen enorm verschillen.

    Ik pretendeer hier zeker niet het grote gelijk. We gaan dit jaar P.AV bezoeken op de ma, di en woe voorafgaand aan Halloween-avond. Er zou dan geen verlof zijn in Cataloni? en de luchthaven van Reus lijkt me op dat moment gesloten (geen vluchten met de Ier of met Transvestite Aviation). Maar als de operators wordt opgelegd om tot in het absurde fast-passen te slijten, zal je mijn gevloek hier ook wel lezen!

    De Horror-verhalen van P.AV. zoals hierboven ken ik gelukkig voorlopig enkel uit de digitale wereld. Enkele andere voorbeelden, al dan niet met wat spreekwoordelijk zout te nemen: https://www.looopings.nl/weblog/3923...werk-neer.html
    en https://www.looopings.nl/weblog/1108...me-drukte.html
    En dan heb je idd nog die regen. Wij zijn in totaal een dag of 7 in Salou geweest en twee ervan - net dagen dat we aankwamen of vertrokken en dus het park niet bezochten - viel me daar een regen! 20 mm op een halve dag, en de straten lijken me daar niet op voorzien (veel te weinig rioolputten). Ook het park biedt veel te weinig binnendeurs naar mijn gedacht, de Sesam-open-u-attractie kwam niks te vroeg.

  3. #3

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Bedankt voor je mooi verwoord en gedetaileerd TR! Echter: Bezoek Port Aventura 2020 = schrap.
    Zou ik niet zo snel uitsluiten

    Bedankt voor de uitgebreide TR! Spijtig om te horen dat de attracties zo laat open gingen en ze met weinig treinen reden. Operations bij PortAventura heb ik altijd ervaren als of te wel heel slecht, of onwaarschijnlijk goed. Zo werkten ze bij mijn bezoeken altijd heel snel op Furious Baco, Stampida en Hurakan Condor. Dit zijn ook echt toppers. De single riders bij Shambahla heb ik ook nooit echt als super druk geweten. Natuurlijk is het als bezoeker altijd pijnlijk om te zien dat ze maar 1 trein gebruiken, wanneer er een rij staat van meer dan 40 minuten. Van het onvriendelijke personeel heb ik ook nog nooit iets van gemerkt.

    Ik zou als ik jou was, etwien, niet zo snel je conclusie maken. In mijn ogen heeft PortAventura de sterkste ride line-up van Europa, met de mooiste locatie voor een pretpark en mooiste theming. Shambahla en Red Force zijn super! Die twee coasters zijn al reden genoeg om naar Salou te reizen. Je moet soms het negatieve weg werken om van de overvloed van het positieve te kunnen genieten. En in het geval van PortAventura moet dat zeker kunnen lukken
    Laatst gewijzigd door Penguin123; 15-05-19 om 21:55.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •