X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Bedankt voor je TR. P.Av. is ook een park welke mij wel aanspreekt, maar toch niet meteen op mijn must visit lijstje staat. Ik hoor iedereen constant klagen over die operations, dus misschien daarmee wat afgeschrikt?

    Ik vraag me juist af waarom je denkt dat het in oktober zoveel kalmer zal zijn... In de meeste parken is dat net de topperiode dankzij Halloween.

  2. #2

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Momenteel bezig aan de 2e dag van onze 3daagse in P'Av. Dus weekdagen buiten de regionale schoolvakantie maar toch erg druk, mede door de Fransozen. Tenenkrommend familiaal voordringgedrag Ik ben dan ook de enige die daar van zijn cojones van maakt.. zonet bijna klop gekregen van een volwassen cabron in de vuilbak-arme wachtrij van Shambhala.

    Andere mede-wachtenden laten steeds maar gedijen en van professioneel toezicht op wachtrijen valt aan de Goudkust-m'n-kl... nada te bemerken. De lage balustrades en kronkels all over in de wachtrijen faciliteren dit voordring-gedrag nog meer.

    Operators werken wel door in de stations maar de massa betalende voordringers en het soms niet benutten van alle extra treinen zijn niet echt bevorderlijk voor het amusement.

    Wat de drukte betreft: de hotels lijken veel minder dan half-bezet. En om 22:00 waren we bijna moederziel alleen aan de strand-boulevard, een overrompeling is het dus niet. Hier wil ik vanzeleven niet in de zomer vertoeven. En het park tijdens een weekend bezoeken lijkt me ook sterk af te raden.

    Onze 2 vorige trips in Salou waren telkens anderhalve midweek na Pasen. Hadden we mazzel in 2016 en 2018, is P.Av erop achteruit gegaan of toch gewoon het Halloween-effect?

    PS Dit lucht op.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •