Momenteel bezig aan de 2e dag van onze 3daagse in P'Av. Dus weekdagen buiten de regionale schoolvakantie maar toch erg druk, mede door de Fransozen. Tenenkrommend familiaal voordringgedrag Ik ben dan ook de enige die daar van zijn cojones van maakt.. zonet bijna klop gekregen van een volwassen cabron in de vuilbak-arme wachtrij van Shambhala.

Andere mede-wachtenden laten steeds maar gedijen en van professioneel toezicht op wachtrijen valt aan de Goudkust-m'n-kl... nada te bemerken. De lage balustrades en kronkels all over in de wachtrijen faciliteren dit voordring-gedrag nog meer.

Operators werken wel door in de stations maar de massa betalende voordringers en het soms niet benutten van alle extra treinen zijn niet echt bevorderlijk voor het amusement.

Wat de drukte betreft: de hotels lijken veel minder dan half-bezet. En om 22:00 waren we bijna moederziel alleen aan de strand-boulevard, een overrompeling is het dus niet. Hier wil ik vanzeleven niet in de zomer vertoeven. En het park tijdens een weekend bezoeken lijkt me ook sterk af te raden.

Onze 2 vorige trips in Salou waren telkens anderhalve midweek na Pasen. Hadden we mazzel in 2016 en 2018, is P.Av erop achteruit gegaan of toch gewoon het Halloween-effect?

PS Dit lucht op.