X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Wij hebben onze week bewust zo gekozen omdat we ondanks de NL meivakantie en een feestdag (zonder brugdagen overigens rondom in Spanje zelf of ??n van de buurlanden, dat had ik op voorhand opgezocht) rustiger zouden zitten dan de hemelvaartweek die onze andere optie was. Dit is voor UK ook half term terwijl zij nu niets van vakantie hadden.
    Sorry voor mijn beter-weter-modus. Er bestaan ook niet-offici?le brugdagen. Zo was b.v. ma 30 april 2018 geen 'Schuleferientag' in hel NRW, maar was het tering-pokke-druk in PHL. Net als mijn werkgever en de school van mijn kinderen, hadden ook veel scholen in NRW dan hun facultatieve verlofdag gekozen. Om drukte dan op voorhand te kunnen inschatten, zou je dus naar massa's schoolwebsites moeten surfen. En die delen hun kalender vaak enkel weer via een intern platform, dus niet altijd op de publiek toegankelijke website.

    In de UK vieren ze geen 'Ascension Day', daar deed ik al eens vet m'n profijt bij in Thorpe Park. Maar toevallig kan dit nu wel samenvallen met een 'term'. Mooi speurwerk! Al zal het deze zomer mogelijk iets minder Britten 'regenen' in Salou door de Brexit-onzekerheid.

    Je ruime P.Av-ervaring doet vermoeden dat het park misschien daadwerkelijk nog meer dan voorheen is gaan pushen voor fast-passen. Of zitten ze er met te weinig personeel? Dat zou ook de klantonvriendelijke toestand in BJL kunnen verklaren.

  2. #2

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Bedankt voor u verslag.

    We zijn vorige jaar geweest in september.

    Het grootste probleem dat ik had was: In die week dat we daar waren heb ik geen ??n keer Shambhala met 3 treinen zien rijden... En de wachttijd bedroeg ook 1uur... Ik dacht moesten ze dat in EP doen; ze zouden vliegen... Maar ja daarin heeft EP geen gelijken....

    Maar dat wilt niet zeggen dat het niet leuk was...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •