X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 92
  1. #61

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Wel raar dat er niet begonnen is eerst met de grondwerken voor het gebied van frezen, want dit gaat toch eerder open dan Star Wars?
    De grondwerken voor Frozen zijn al wel een tijdje klaar (groot wit vlak onderaan rechts op de foto). Er is alleen nog niet begonnen met de bouw

  2. #62

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Het gaat zichtbaar vooruit tegenwoordig:

    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  1993
Groote:   188,2 KB
    Bron

    Stark Industries (en klein vleermuis logo, een crossover met Batman lijkt mij uitgesloten, maar blijkbaar bestaat er wel een Batwing personage in de Spider-man strips, of het is gewoon een grap en zal dit bedekt worden met een theming-element)
    Naam:     stark.jpg
Bekeken:  2121
Groote:   374,2 KB
    Bron

    Het platform voor de quinjet:
    Naam:     quinjet.jpg
Bekeken:  2193
Groote:   238,2 KB
    Bron
    Laatst gewijzigd door Rein; 02-08-21 om 09:44.

  3. #63

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Opnieuw wat actie! Er zijn kranen toegekomen bij Frozen en er werd een stuk weg aangelegd tussen de tram tour en het meer. Ook de cirkelvormige voorkant van Iron Man lijkt volledig te zijn.

    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  1898
Groote:   883,5 KB
    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  2027
Groote:   1,01 MB
    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  1854
Groote:   739,6 KB

  4. #64

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Nog enkele foto's vanuit Panoramagique:

    Naam:     wds1.jpg
Bekeken:  1907
Groote:   206,7 KB
    Naam:     wds2.jpg
Bekeken:  1997
Groote:   907,8 KB
    Naam:     wds3.jpg
Bekeken:  1866
Groote:   222,0 KB
    Bron

  5. #65

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Is de kraan op het Spider-Man-gebouw een bewijs dat Parijs ook een stuntronic krijgt? Of zal het bij een kleine show blijven met enkel een live action character...
    Het gebouw in het midden met metalen frame rond is Mission Control waar je Avenger meet-and-greets zal vinden.

    Naam:     stuntronic.jpg
Bekeken:  1664
Groote:   636,5 KB
    Bron

  6. #66

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Disney zelf deelde een (iets oudere) foto van de constructie en bevestigde dat de opening voorzien is voor "zomer 2022".

    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  1562
Groote:   773,4 KB

  7. #67

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    De Quinjet is toegekomen!

    Naam:     quinjet.jpg
Bekeken:  1452
Groote:   454,0 KB

    Klein beetje vordering aan Frozen:
    Naam:     wds.png
Bekeken:  1395
Groote:   1,76 MB

    Bron:
    Een mooi actueel overzicht met veel foto's van de stand van zaken over de verschillende projecten in het resort kan je op deze website vinden:
    https://outsidears.fr/2022/01/sur-te...neyland-paris/

  8. #68

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    De Quinjet is op zijn plaats geland:

    Naam:     quinjet2.jpg
Bekeken:  1258
Groote:   828,2 KB

    Naam:     quinjet1.jpg
Bekeken:  1335
Groote:   270,1 KB

  9. #69

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Ik word allerminst warm van het thema, maar ik hoop dat het geheel meer uitstraling heeft dan wat er vroeger te zien was.

  10. #70

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Op het eerste zicht heb ik alleszins wel die indruk, al is het natuurlijk altijd wachten op het eindresultaat. Ik moet ook zeggen dat mijn verwachtingen voor dit themagebied zeer laag waren (net als jij ben ik geen fan van Marvel), dus het kan daardoor misschien alleen maar meevallen.

  11. #71

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    IK loop ook nog niet helemaal warm voor het thema waarschijnlijk ook omdat ik niet echt veel heb met marvel al kan dit veranderen eens het gebied af zal zijn.

    Ben nu wel eens benieuwd wanneer ze gaan communiceren welke datum het gebied zal opengaan want zomer 2022 is lang, ik hoop in ieder geval in juli als ik Disneyland ga bezoeken.

  12. #72

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Het probleem met Marvel is dat het niet echt een Thema is. Als je kijkt hoe veel figuren er in voorkomen en op hoe veel locaties het afspeelt.. Je zou er een volledig park rond kunnen maken met vele zeer diverse themazones.

    Disney focust zich hier vrij specifiek op het hoofdkantoor van de Avengers. Veel zal dus wel de futuristische trekjes van Stark-Technologies hebben en dat is inderdaad en relatief somber thema. Desalniettemin kan dat leuk werken. Juist omdat het een contrast is met de andere gebieden en je uiteindelijk juist dat Sombere tegen kunt gaan met heel veel licht effecten.

    Op zich zie je dat ook leuk bij Cedar Point. Het voorste deel van het park is overdag eigenlijk vrij saai en eerder een betonnen bunker. Maar juist in de avond als alle lichten aan gaan is het daar super gezellig. Doordat het Avengers Thema een pak donkerder is dan het beton van CP, komen lichten daar overdag ook goed tot hun recht. Vooral grote displays die we zien werken overdag prima.

    Ze lijken wat mij betreft dus wel goed te slagen in een futuristische look. In hoeverre de Avengers goed naar voren komen, zal natuurlijk nog moeten blijken. Gimmicks zoals de Quinjet die te zien is zijn natuurlijk leuk en trekken veel aandacht, maar zijn uiteindelijk hooguit een paar procent van de gehele ervaring.

  13. #73

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Rock ‘n’ Roller Coaster heropent pas in 2027: https://pretparken.be/NL/article/240...teld-naar-2027

  14. #74

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Rock ‘n’ Roller Coaster heropent pas in 2027: https://pretparken.be/NL/article/240...teld-naar-2027
    Nice try Bjorn maar Jean-Luc heeft me net gebeld. Het was gewoon een griepje
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  15. #75

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Eén van de weinige 1 aprilgrappen die ik effectief grappig vind

  16. #76

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Mwa. Half wakker op zaterdagochtend 2/04 door je feed aan't scrollen dan was hij vooral goed om mijn koffietje nog net niet uit te sproeien over mijn scherm, tot ik de datum zag.

  17. #77

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Ik vraag me wel af wanneer de opening effectief zal zijn. Voor zover ik weet, blijft 'zomer 2022' aangekondigd. Het wordt stilaan wel tijd om met een exacte(re) datum te komen, vind ik.

  18. #78

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Naar het schijnt komt die op 12/4 tijdens de 30e verjaardag viering en panel die er gehouden zal worden met enkele Imagineers . Rumored date die ik van verschillende bronnen hoor is 25/06 maar dat is volgens mij nog pure speculatie.

  19. #79

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Leuke kleine update:
    - de studio-nummer-logo's zijn verdwenen, hopelijk komt er een Avengers-logo op de plaats of misschien pakken ze de hele façade nog aan. Maar nu kunnen we wel zien dat er gsm-antennes achter zaten.
    - stellingen aan de achterkant van het vroegere stuntshow decor doen vermoeden dat er waarschijnlijk een backdrop op zal verschijnen.
    - RnRC zal binnenkort Avengers Assemble : Flight Force heten.

    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  653
Groote:   423,1 KB


  20. #80

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Had eerlijk verwacht dat ze op hun 30ste verjaardag de openingsdatum van dit gebied hadden bekend gemaakt.

    Dus zal nog eventjes wachten zijn, hoop dat open zal zijn tussen 9 en 11 juli want dan ga ik naar disneyland.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •