X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 92

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Duren die renovaties in Disney niet altijd verdacht lang? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat beproefd besparingsrecept overboord gooien nu het echt huilen met de pet op is wat bezoekersaantallen betreft.

  2. #2

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    nu het echt huilen met de pet op is wat bezoekersaantallen betreft.
    niet moeilijk als de landen die het meest richting dlp gaan er niet meer heen mogen...

  3. #3

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Duren die renovaties in Disney niet altijd verdacht lang? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat beproefd besparingsrecept overboord gooien nu het echt huilen met de pet op is wat bezoekersaantallen betreft.
    Hebben ze niet in het verleden wel vaker attracties veel sneller geopend (of heropend) dan gepland om dan te pronken met een versnelde opening terwijl de oorspronkelijk geplande tijd ronduit belachelijk was?

    De prijzen van hun attracties lijken ze (Samen met Universal overigens) ook steeds ferm te overtrekken. Vergelijk de prijs van Ratatouille maar eens met Symbolica. Terwijl die laatste minder schermen en meer fysieke decoratie en animatronics heeft. Of anders met Huntik, die ook veel schermen heeft en de bewegingstechniek in de bakjes (die Symbolica niet heeft), maar er nog een interactief element op heeft zitten.

    Dat zoiets bij Disney wat duurder uitvalt ivm betere uitwerking kan ik best inkomen. Maar de verschillen lijken me volstrekt niet realistisch, tenzij je het loon van de directeur (en alle onderdirecteuren) gedurende de bouwperiode gaat mee rekenen, of iets dergelijks.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •