X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 92

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Die stunt show vond ik echt waardeloos. Een nieuwe show misstaat daar zeker niet, maar vind het een beetje vreemde keuze. Juist deze plek was uitermate geschikt voor een show met driftende auto's en dergelijke. Een flinke upgrade van de bestaande stuntshow (waarbij het daadwerkelijk een stuntshow zou worden in plaat van 95% geklets) zou niet verkeerd zijn.

    Het Jungle Book thema lijkt me hier volstrekt misplaatst. Nu weet ik niet of de "overlay" al af is (ik mag hopen van niet), maar zelfs als je er een overtuigende Jungle weet neer te zetten, vraag ik me af in hoeverre dit nog moet aansluiten bij een Marvel Thema. Of Überhaupt bij de Disney Studio's.

  2. #2

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    .

    Het Jungle Book thema lijkt me hier volstrekt misplaatst. Nu weet ik niet of de "overlay" al af is (ik mag hopen van niet), maar zelfs als je er een overtuigende Jungle weet neer te zetten, vraag ik me af in hoeverre dit nog moet aansluiten bij een Marvel Thema. Of Überhaupt bij de Disney Studio's.
    Ik dacht dat de Jungle Book show naar voorlopig naar daar ging verhuizen wegens afstandsregels door Corona.
    Volgens mij ging deze in het theater in Discoveryland opgevoerd worden maar werd er beslist om de show op de plaats van de stuntshow te doen. Open lucht en meer mogelijkheden om ruimte te laten.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •