X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 92
  1. #41

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik deel je gebrek aan enthousiasme voor Star Wars volledig en ik vind het eeuwig zonde dat ze Space Mountain in het hoofdpark daar ook mee lastig hebben gevallen. De zone die in Orlando rond Avatar werd uitgewerkt ziet er naar mijn aanvoelen vele malen interessanter uit.

    Maar ik betwijfel of die film uit 2009 écht zo hard zou aanslaan als daar nog één of twee vervolgfilms aan worden toegevoegd. Ik geloof dat de populariteit van die blauwe buitenaardse wezens overschat wordt. Er is ook gewoon enorm veel promo gevoerd destijds, met verwijzingen naar het succes van Titanic als verkooppunt... Avatar was niet slecht, maar het was zeker geen Titanic.
    Je hebt gelijk in die zone in Orlando is gewoonweg prachtig uitgewerkt daarom dat ik liever een Avater zone zie komen ipv een star wars zone, het feit is dat ze toch een hype gaan creëren rond avatar in 2022 als de 2de film uitkomt en die kunnen ze al zeker tot 2026 doen want dan komen er nog 2 films uit.

    Maar dit zal met dromen blijven vrees ik voor disneyland Parijs.

  2. #42

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Google Maps toont nu ook de laatste aanpassingen aan het Studios Park zoals de vorderingen aan de Cars attractie en Avengers Campus. Leuk om rond te kijken

  3. #43

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Wanneer het Resort opnieuw mag openen zal ook Cars Road Trip openen.

    Naam:     route.jpg
Bekeken:  1626
Groote:   66,9 KB
    Bron

  4. #44

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Ik vraag me toch af of ze niet een beetje meer upgrade doen voor de cars roadtrip. In USA hebben ze die redelijk impressionante car's anamatronics ik zou er hier in Europa graag een paar zien opduiken.

  5. #45

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    De grondwerken voor de Frozen attractie lijken klaar te zijn, de bouw kan dus beginnen. Van het meer is nog geen spoor...
    Aan het uiteinde van het park verscheen een nieuwe lange rechte berm van 9 meter hoog (momenteel nog zonder beplanting).

    Naam:     wds1.jpg
Bekeken:  1453
Groote:   1,45 MB
    Naam:     wds2.jpg
Bekeken:  1459
Groote:   1,71 MB
    Bron

  6. #46

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Ik dacht dat ze het afgraafzand van het meer gingen gebruiken om Frozen te bouwen. 2 Vliegen in 1 klap dus.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  7. #47

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Ik dacht dat ze het afgraafzand van het meer gingen gebruiken om Frozen te bouwen. 2 Vliegen in 1 klap dus.
    Ze kunnen het zand dat uit het meer komt nog gebruiken om de berm te maken aan het toekomstige 3de park (kort bij de partner hotels).


  8. #48

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ze kunnen het zand dat uit het meer komt nog gebruiken om de berm te maken aan het toekomstige 3de park (kort bij de partner hotels).
    Ze zullen alzeker zand genoeg hebben
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  9. #49

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Nieuwe luchtfoto van de Marvel Campus. De cirkelvormige structuur aan de voorgevel van Iron Man (ex-RnRC) lijkt klaar om voorzien te worden van een bekleding. Ook de Spider-Man attractie en PYM restaurant maken vordering.

    Opmerkelijk is dat men de groene verf lijkt te verwijderen van het stuntshow decor. Zouden er dan toch nog plannen zijn om hiermee iets (anders) aan te vangen?

    Naam:     air.jpg
Bekeken:  1343
Groote:   642,6 KB
    Bron

  10. #50

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    De Frozen-uitbreiding ziet er qua oppervlakte groter uit dan ik eigenlijk gedacht had. Is er eigenlijk nog nieuws rond de timing van de uitbreidingen? Marvel zou uitgesteld zijn naar 2022 blijkbaar, maar ik weet niet of de rest ook uitgesteld is?

  11. #51

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Is er eigenlijk nog nieuws rond de timing van de uitbreidingen? Marvel zou uitgesteld zijn naar 2022 blijkbaar, maar ik weet niet of de rest ook uitgesteld is?
    Als ik me goed herinner zou Marvel inderdaad voor 2021 geweest zijn, het meer, Frozen en Star Wars zouden de jaren daarop elk op hun beurt volgen en alles zou op tijd klaar zijn voor de Olypische Spelen in Parijs in 2024. Gezien Star Wars geen zekerheid meer is, mogen we er hopelijk toch van uit gaan dat op zen minst Frozen klaar zal zijn voor 2024. Een officiële aankondiging is er in elk geval nog niet, maar wel weten we dat de werken maandenlang hebben stilgelegen...
    Laatst gewijzigd door Rein; 03-06-21 om 13:23.

  12. #52

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Op https://www.discoverthemagic.nl heb ik intussen gelezen dat Marvel voor 2022 zou zijn, Frozen voor 2024 en Star Wars voor 2026.

    Volgens mij is dat voor alle projecten een jaar later, ik dacht dat initieel de planning 2021, 2023 en 2025 was. De data zijn echter nog niet officieel, dus ik vermoed dat de info op basis van geruchten is.

    Bron

  13. #53

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Eigenlijk hadden we ook gewoon naar de eerste post van dit topic kunnen kijken om de initiële planning te kennen

  14. #54

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Het eerste paneel van de nieuwe cirkelvormige ingang van de Iron Man coaster werd geplaatst. Achter deze panelen met gaten zal via LED strips een lichteffect ontstaan.

    Naam:     wds1.jpg
Bekeken:  914
Groote:   58,9 KB

    Naam:     wds2.jpg
Bekeken:  864
Groote:   297,8 KB

  15. #55

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Studios parijs het net niet verhaal.

    Ik denk dat het zich weer herhaalt. (hiervoor wil ik graag mis zijn)

  16. #56

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Bedoel je dat op basis van deze foto's of gewoon een algemeen voorgevoel? Want op basis van deze foto's, vind ik het toch wel lastig om in te schatten of het net niet of net wel zal worden. Al vind ik het geheel er best wel strak uit zien, mits die LED lichteffects goed uitgewerkt zijn, kan het wel eens een mooie verbetering worden voor RnRC.

  17. #57

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Studios parijs het net niet verhaal.

    Ik denk dat het zich weer herhaalt. (hiervoor wil ik graag mis zijn)
    Ik vond de studios in Florida ook niet bepaald overtuigend. Zonder de recent geopende Toy Story en Star Wars gebieden waarschijnlijk nog slechter dan onze studios. (eigenlijk: Zelfs mét toy story gebied vond ik het nog slechter dan onze studios) In Californië zitten de studio's dan weer als een apart thema bij Californian Adventure erbij. En dat is inderdaad eigenlijk ook wat het is: Ze verkopen een themagebied als apart park. (lange tijd gedaan toch). Gelukkig beginnen de studio parken nu een beetje te groeien. (nouja.. die in Parijs voorlopig nog niet echt, want dit is een re-theming van bestaande attracties.. maar als de rest erbij komt, wordt het wellicht wél een volwaardig park).

  18. #58

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Goed nieuws! De grondwerken voor de 3de uitbreiding (Star Wars?) zijn begonnen. Maar voorlopig is er nog niets te zien van beginnende bouwwerken aan het Frozen-deel:

    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  754
Groote:   1,37 MB
    Bron:Twitter

    Ook werd er recent een vergunning aangevraagd voor de afbraak van de tijdelijke gebouwen die nu op de plaats van het toekomstige meer staan.

  19. #59

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Dat vind ik effectief wel zeer goed nieuws! De schrik dat de Star Wars uitbreiding geannuleerd zou worden owv Covid was toch aanwezig. Als de grondwerken starten, wil dat normaal gezien toch zeggen dat de uitbreiding er zal komen. Als dat dan iets later is dan oorspronkelijk voorzien, vind ik dat geen ramp. Wel hoop ik dat ze niet te veel knippen in de budgetten en dat de uitbreidingen dus wel van het niveau zullen zijn dat we mogen verwachten...

  20. #60

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Wel raar dat er niet begonnen is eerst met de grondwerken voor het gebied van frezen, want dit gaat toch eerder open dan Star Wars?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •