X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 92 van de 92
  1. #81

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Disneyland Parijs heeft zonet bekend gemaakt dat de opening van de zone op 20 juli zal zijn. Wel laat op het seizoen naar mijn mening hopelijk zijn er soft openingen.

  2. #82

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Eindelijk een datum!
    Meer goed nieuws, Cafe des Cascadeurs blijft bestaan en zal nu “Super Diner” heten. Maar je kan enkel Reuben sandwiches als take away nemen. Geen burgers meer...

  3. #83

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Nieuwe overzichtsfoto van de vorderingen. De plaats waar het meer komt is zo goeds als volledig vrij gemaakt, het graven kan beginnen. Verder zien we dat het technische dok klaar is en dat men aan de funderingen voor Fronzen bezig is.

    Naam:     wds.jpg
Bekeken:  1094
Groote:   2,21 MB
    Bron: Twitter

  4. #84

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Ziet er groter uit dan ik dacht dat stuk nu alles afgegraven is.
    Ben wel benieuwd al alles gaat af zijn hoe het er zal uitzien. Zo zal studio's toch nog een volwaardig park worden.

  5. #85

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Als ik heb goed had was de planning met een jaar achtruit geschoven. Toch gaan ze daar precies toch nog een tandje bij mogen steken. Zeker als je rekening houd met de zusterparken in de USA.

    Aan de andere kant fantastisch dat ze dit nu bouwen het zal zeker wel indrukwekkend ogen als we de schetsen mogen geloven.

  6. #86

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    De planning is inderdaad een jaar opgeschoven. Initieel was het 2021-2023-2025 en nu zou het 2022-2024-2026 worden.

    Eens het vooruit begint te gaan, kan het soms wel snel gaan. Ik denk dat 2024 op dit moment zeker nog wel realistisch is, al is dat natuurlijk altijd moeilijk inschatten.

  7. #87

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Er zijn datums bekend voor de soft-openingen van Avengers land.

    Castmembers hebben soft-openingen op 12 en 13 juli.

    Op 16 juli is het de beurt aan de Infinity passen en 17-18-19 juli is het voor Infinity en Magic Plus passen.
    De passhouders kunnen vanaf 30 juni een dag en tijdsslot reserveren via het annual pass internetplatform. Ook PYM test kitchen zal kunnen geboekt worden. De toegang tot PYM is 90 minuten na toegang tot de nieuwe zone.

    Ikzelf als Infinity houder ga toch proberen erbij te zijn
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  8. #88

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    er zijn al geen vrije dagen meer om die te reserveren dus da zal wel njet worden...

  9. #89

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    er zijn al geen vrije dagen meer om die te reserveren dus da zal wel njet worden...
    Dat lijkt me raar aangezien je als pashouder die toegang pas kan reserveren op 30 juni
    De gewone toegang is inderdaad al volzet maar met de toegang voor Avengers mag je de studios binnen.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  10. #90

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Ondertussen werd het meer zo goed als volledig uitgegraven en zien we al duidelijk de contouren (links). Er werd een roterende brug geïnstalleerd tussen het meer en het kanaal naar het vierkantige dok. Bij Frozen zijn de eerste stukken verticale constructie gestart. En rechts onderaan is de testopstelling van de kerstboom te zien

    Naam:     wds_lake.jpg
Bekeken:  523
Groote:   865,5 KB
    Bron: Twitter

  11. #91

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Spot ik hier nu een soort track ?

    Naam:     Track.jpg
Bekeken:  599
Groote:   98,8 KB
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  12. #92

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    De grote baas is op bezoek! Op de achtergrond de vorderingen aan Frozen en het meer:

    Naam:     bob.jpg
Bekeken:  396
Groote:   178,8 KB
    Bron: Twitter

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •