X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wil je Fury de eerste keer voorwaarts of achterwaarts doen?

Stemmers
21. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Voorwaarts

    10 47,62%
  • Achterwaarts

    11 52,38%
Resultaten 1 tot 13 van de 13
  1. #1

    Fury-opening zondag 23 juni: voorwaarts of achterwaarts?

    Fury opent officieel op zondag 23 juni. Er zullen hier wel wat mensen naartoe gaan?

    Als jullie voor de eerste keer erin zullen gaan (en hopelijk werkt het knoppensysteem dan), zouden jullie dan...


    1) Voorwaarts kiezen, op toch eerst alles goed te kunnen zien?
    2) Of achterwaarts kiezen, om er toch ineens stevig in te vliegen?
    Laatst gewijzigd door Timo241; 08-06-19 om 22:17.

  2. #2

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Persoonlijk voor een eerste keer voorwaarts. Een tweede keer uiteraard achterwaarts. Maar het is toch nieuw en onbekend, dus lijkt me voorwaarts al spannend genoeg.

  3. #3

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    voorwaarts aub, anders vrees ik dat mijn ontbijt er langs mijn neus terug uit komt

  4. #4

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Fury opent zondag 23 mei
    Lol, dat ding is al ruim twee weken open zonder dat ik het wist

    Ik heb zo'n vermoeden dat ik 1 van de zeer weinigen zal zijn die in deze poll 'achterwaarts' stemt. Het leuke aan achteruit gaan in achtbanen is voor mij dat de rit dan wat meer desorienterend of onvoorspelbaarder wordt, omdat je niet ziet waar je naartoe rijdt. Volgens mij zou dat effect nog sterker kunnen zijn bij een achtbaan die je effectief nog nooit gedaan hebt. Mijn eerste - en per definitie enige - kans op deze ervaring wil ik dus niet verprutsen

    Zijn er op dit forum al mensen die een concrete datum gepland hebben voor hun bezoek? Als het in mijn agenda past, sluit ik me misschien wel aan. (Ik kan natuurlijk ook alleen gaan maar leer liever wat meer mensen kennen)
    Once you sit back, you never go back.

  5. #5

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Lol, dat ding is al ruim twee weken open zonder dat ik het wist

    Ik heb zo'n vermoeden dat ik 1 van de zeer weinigen zal zijn die in deze poll 'achterwaarts' stemt. Het leuke aan achteruit gaan in achtbanen is voor mij dat de rit dan wat meer desorienterend of onvoorspelbaarder wordt, omdat je niet ziet waar je naartoe rijdt. Volgens mij zou dat effect nog sterker kunnen zijn bij een achtbaan die je effectief nog nooit gedaan hebt. Mijn eerste - en per definitie enige - kans op deze ervaring wil ik dus niet verprutsen

    Zijn er op dit forum al mensen die een concrete datum gepland hebben voor hun bezoek? Als het in mijn agenda past, sluit ik me misschien wel aan. (Ik kan natuurlijk ook alleen gaan maar leer liever wat meer mensen kennen)
    Ik dacht ook aan volgende redenering. Inderdaad een tof idee.
    Ik denk dat een achtbaan in het donker voorwaarts voor de eerste keer afleggen ongeveer dezelfde ervaring biedt. Ik herinner me nog Hurucan, dat was ook wel verschieten wanneer je plots in complete duisternis van richting veranderd.

  6. #6

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Lol, dat ding is al ruim twee weken open zonder dat ik het wist
    Ja bedoelde gewoon die offici?le opening dan Ja ik was ge?nteresseerd in hoeveel hier waren die dat onvoorspelbare ook leuker vonden, want ik zou daar ook voor kiezen.


    Nou ik heb me ingeschreven voor die 23e, dus ik ga dan

  7. #7

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Door toeval vandaag geweest... maar Fury staat 30 juni op de planning...

    Ik kies achterwaarts op de hoop dat het ook lukt.
    Voorwaarts kan je kiezen op de juiste uren, achterwaarts moet je ook wat geluk mee hebben dat de rest van de trein dit ook wil.. en aangezien ik een nogal sterke maag heb: zeker achterwaarts dus :-p
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 08-06-19 om 22:11.

  8. #8

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik heb zo'n vermoeden dat ik 1 van de zeer weinigen zal zijn die in deze poll 'achterwaarts' stemt.
    Ik heb zo'n vermoeden dat Herman Brusselmans ook liever achterwaarts wil. Zelf heb ik 'voorwaarts' gestemd. Ik heb me ingeschreven voor het inauguratie-bezoek op 23 juni.

  9. #9

    Wink Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    oh nee ik heb net gezien dat ik mei heb gezet in plaats van juni HAHA. Ik zal het aanpassen

  10. #10

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Ik zou achterwaarts kiezen, puur omdat ik te benieuwd ben naar de ervaring achteruit.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #11

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Eerst maar eens vooruit doen.

    Gezien de baan beide kanten op kan, verwacht ik eerlijk gezegd wel dat hij vooruit wellicht wat minder sterk over komt. Ik verwacht dat bij gewoon gebruik de meesten dan toch voor de achterwaartse rit gaan kiezen. (vooral jeugd zal dat veel doen omdat dit dan cooler/stoerder lijkt voor ze). Dus een keertje vooruit kan geen kwaad om te vergelijken.

  12. #12

    Re: Fury-opening zondag 23 juni: voorwaarts of achterwaarts?

    Voorwaarts, om de eenvoudige reden dat ik een hekel heb aan achtbanen die achteruit gaan (en bochten maken/veel draaien). Een shuttle loop is dus de enige uitzondering op deze regel, wellicht, hoewel het stuk achterwaarts daar voor mij ook geen meerwaarde biedt.

  13. #13

    Re: Fury-opening zondag 23 mei: voorwaarts of achterwaarts?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    voorwaarts aub, anders vrees ik dat mijn ontbijt er langs mijn neus terug uit komt
    Dit

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •