X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Zou jij een ritje maken in dit kletsnatte ritprogramma van Blast in Walibi Holland?

Stemmers
11. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    4 36,36%
  • Nee

    7 63,64%
Resultaten 1 tot 9 van de 9
  1. #1

    [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Walibi Holland maakt tijdens deze warme zomerdagen maximaal gebruik van alle waterelementen die het park bevat. Zo gaan de fonteinen bij topspin Blast bij >25C extra hard en spuiten ze loeihard water in je gezicht waardoor je 'bijna verdrinkt' tijdens een ritje in deze attractie. Ik vind het heel erg leuk dat parken voor dit soort verkoeling zorgt en daarbij creatief aan het werk gaat, maar dit vind ik toch wel veel te extreem. Zouden jullie nog een ritje maken met dit ritprogramma?

    Laatst gewijzigd door yelle8; 02-07-19 om 21:09.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    been there done that, doen ze al enkele jaren en was op een dag met 35 graden een heerlijke verkoeling.

  3. #3

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Walibi Belgium deed het maandag ook, en het is idd een welgekomen verfrissing ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Als je dit op voorhand weet, kan dat nog wel tof zijn bij grote hitte. Ik verwacht dan wel ergens een duidelijke aankondiging, want als je op dat moment gsm, autosleutels en portefeuille mee hebt en de vorige rit heb je niet gezien...
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  5. #5

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Als je dit op voorhand weet, kan dat nog wel tof zijn bij grote hitte. Ik verwacht dan wel ergens een duidelijke aankondiging, want als je op dat moment gsm, autosleutels en portefeuille mee hebt en de vorige rit heb je niet gezien...
    Zowel in Walibi Holland als Belgium stappen bezoekers uit langs de kant waar ook ingestapt wordt. Als je dan 38 doorweekte mensen niet opmerkt, sja... Top Spins zijn trouwens sowieso al niet de beste attracties om GSM, portefeuille of sleutels in mee te nemen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #6

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Zowel in Walibi Holland als Belgium stappen bezoekers uit langs de kant waar ook ingestapt wordt. Als je dan 38 doorweekte mensen niet opmerkt, sja... Top Spins zijn trouwens sowieso al niet de beste attracties om GSM, portefeuille of sleutels in mee te nemen ...
    Ik kan mij wel scenario's indenken waarbij er geen wachtrij staat (of niet lang genoeg om de hele attractie ineens te vullen) en er 10 minuten tussen een rit zit. Als je dan pas na 5 minuten komt aanlopen en je rechtstreeks de attractie in kan... Bij extreme hitte is het vaak niet zo druk in een park. Dus nee, garantie dat je mensen altijd ziet uitstappen is er niet.

    En jah, ik neem die dingen wel altijd mee. Ik zou ook niet weten waar ik ze wel zou moeten laten als het hele gezelschap mee de attractie in gaat. Is overigens nog nooit fout gegaan. Met rugzakken sleur ik niet.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 03-07-19 om 10:27.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  7. #7

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Niets voor mij. Een beetje water is leuk, maar dit is toch wel iets te veel van het goede

  8. #8

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Ik vind niets zo leuk als extreme hitte in een pretpark. Genieten van de waterattracties, geen gesleur met jassen en vaak blijft heel veel volk ook nog eens thuis. Ik apprecieer het dan ook enorm als een pretpark de moeite doet om extra verkoeling te bieden en zou hier meteen instappen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #9

    Re: [Poll] Wie maakt hier een ritje in?

    Ik steek mjjn gsm, geld, pas, sleutels altijd in een waterdicht zakje ... kwestie dat je nooit weet hoe nat je uit een wateratractie komt.

    In dit geval: ik zou ze doen bij meer dan 30 graden maar het had wel iets minder gemogen. Meer water nevelen dan echt soaken..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •