X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Efteling NPF

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #6

    Re: Efteling NPF

    Met een abo in 2016, 2017 en ook nu, was ik nog nooit op een 9-pleinen-ding geweest. En ook deze zomer was ik het niet van plan. Extra drukte en niet echt hoog aangeschreven entertainment, daar pas ik lieve voor.

    Op vrijdag 26/07 gingen we Eftelingen, vooral in de hoop dat er weinig volk zou opdagen op de laatste dag van de ergste hittegolf in jaren. Wist ik veel dat het ook op vrijdagen 9PF is! Alle attracties draaiden ondanks de zeer lage opkomst bijna continu op volle capaciteit (behalve maar 1 stoomtrein en de Nieuwe Tuffer heel de dag out of order).

    Even off-topic een poging om onze buit op te sommen, het betrof vaak geen instant re-rides maar bissen, trissen e.a. na een zoveelste parkje-rond: 5 x JEDD (3 x rood en 2 x blauw, met heerlijke drakenstaart-splash), 4 x Baron (2 x front), 3 x Symbolica (1 x elke route), 3 x Python, 3 x Vogel, 3 x Hollander, 2 x Droom, 2 x Bob, 2 x Piranha, 1 x Volta, 1 x Canibale, 1 x Carnaval, 1 x Monorail, 1 x Stoomcarrousel, 1 x kettingmolen Pieckplein, 1 x Kinderspoor, 1 x Polka, 1 x Fata, 1 x 1/2 Maen, 1 x Spookslot, 1 x Pagode, 1 x Panda, wandeling door 3/4 Sprookjesbos en 1/2 x Stoomtrein. Aquanura hebben we 2 keer partieel gezien (tijdens Turkse Pizza eten en later vanop de Pagode). Om 22:45 woonden we de afsluitende Tiesto-versie integraal bij vanop de eerste rij. Daar mocht wel wat (meer) vuurwerk bij, vond ik.

    De 9PF-shows / entertainment vond ik daadwerkelijk van niet al te hoog niveau.
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    De acrobatie-act die maanlanding evoceert was noch spectaculair, noch grappig. Swingende Brazilianen kan ik momenteel gratis bewonderen op het wereldfestival in Schoten en later deze zomer in mijn ouderlijke gemeente Bredene. Schlager-klanken in nep-Duits zou ik zelfs in benevelde toestand niet leuk vinden. Dan waren er nog Arabs met goedkope marktkraam-truukjes en een voorstelling waarbij ze kinderen uit het publiek een stukje laten Raveleijnen: geeuw!
    Maar het is wel prima om volk te onttrekken uit de attracties die vaak extra sfeervol verlicht zijn (zeker Pagode en Piranha). Efteling late-night heeft dus wel iets, maar verwacht geen Tivoli Gardens-niveau.

    Belangrijke klantvriendelijke plus-punten: welgekomen gesproei overdag door de operatoren in o.a. 1/2 Maen en JEDD. Hevige regen zorgde voor een storing van bijna alle buitenattracties. Die werden allemaal terug opgestart, Bob natuurlijk als allerlaatste. Dat was om 22:00, na tientallen lege ritten droog-rijden (duurt wel langer dan louter test-rijden). Toch mooi dat ze die moeite nog wilden doen voor 3 resterende kwartieren vertier in een dunbevolkt park.

    Tel er nog een gesprekje kort voor park-opening bij met ene Shawn Sandbrook (deze zaterdag ging hij Fury testen) en je kent onze beste Efteling-dag ooit. Ik zou haast zeggen: laat maar meer hitte-dagen komen, met of zonder 9PF.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 27-07-19 om 22:36. Reden: Spoiler alert geactiveerd

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •