X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Attractie-transfers

  1. #1

    Attractie-transfers

    Welke attractie zou je graag van pretpark A naar pretpark B zien verhuizen? Een (vereist) criterium is dat de attractie in park B beter tot haar recht zou komen en niet heel hard gemist zou worden in park A. Kingda Ka naar Plopsaland en Maverick naar Bellewaerde lijken me daarom weinig zinvolle suggesties. Maar bovenal: freedom of speech, dus deze keer geen aan te vinken opties.

  2. #2

    Re: Attractie-transfers

    La Vibora naar de Efteling

  3. #3

    Re: Attractie-transfers

    1. King Kong van BJL naar MPG. Blijft binnen de groep en die attractie hoort filmisch gezien in een grootstad en niet in de wildernis, aangezien de aap met een bus aan het rammelen is. Kan op de plaats of nabij de topspin.

    2. Merlin's Castle van Walibi Holland naar Toverland. Zie ik niet gauw gebeuren, want verhuis lijkt me complexer dan nieuwbouw. En de nieuwigheid van een madhouse is er ook al af. Maar toveren in Toverland en een binnenattractie buiten beide loodsen, zou ik wel als een aanwinst zien. En Walibi Holland heeft behoefte aan een rijdende of varende darkride, zeker als ze de familie-toer verder willen opgaan. Dat zou dan kunnen in het lege kasteel.

    3. Ring?Racer naar ...? Thematisch zou Plopsa Coo passen, op enkele km van Francorchamps. Maar daar is zeker niet genoeg ruimte voor. Cinecitta World heeft nog geen launchcoaster. Daar hebben wel plaats zat en kunnen de rechte lijn filmisch thematiseren, eventueel binnendeurs. Maar je moet wel gek zijn om in deze storingsgevoelige coaster met niet erg hoge capaciteit te investeren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •