X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18
  1. #1

    [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Naam:     5531C3A6-826B-48F6-836E-F3FBF00345E2.jpeg
Bekeken:  4330
Groote:   106,8 KB

    Ieper, voorjaar 1947. De stad wordt met enkele onrustwekkende verdwijningen geconfronteerd. Allen hebben een ding gemeen: de vermisten waren recent bij 'Hotel 31' te gast.
    Grondig speurwerk levert niets op en het beruchte hotel biedt sinds kort weer vreedzame overnachtingen aan. Of die schijn probeert men in elk geval hoog te houden...

    Meer info op https://daementia.be/

    Naam:     DD509463-6B26-4424-839C-00A0A3A2F5EF.jpeg
Bekeken:  4392
Groote:   619,5 KB
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Dat ziet er wel een toplocatie uit!

  3. #3

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Dat ziet er wel een toplocatie uit!
    Ik heb gisteren voor het gebouw gestaan en het is echt wel een toplocatie. En op amper 150 meter van het station van Ieper
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Leuk! Zowel het thema als de locatie spreken mij zeker aan. Ik kom dus terug langs

  5. #5

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Leuk! Zowel het thema als de locatie spreken mij zeker aan. Ik kom dus terug langs
    We zullen je opwachten
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  6. #6

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Amai, zalige aankondiging! Inderdaad een toplocatie, wat een gebouw, en dan nog een plaats waar ik meerdere keren per maand met de fiets passeer dus nog eens perfect gelegen ook. Ik kom ook zeker terug!

  7. 09-10-19, 14:33

    Reden
    Fout

  8. 09-10-19, 14:42

    Reden
    Fout

  9. #7

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #8

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Het langste doorloopspookhuis in België en wellicht ook het 'beste' ... (afgaand op de vorige edities van Daementia). Unieke locatie ook. We kijken er al naar uit om te komen.

  11. #9

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Goede openingsdag gehad? Ik heb al een en ander op Facebook zien passeren. Ik was in Ieper gisteravond en heb toch meerdere mensen over het hotel horen praten, dus de locatie doet wel zijn werk denk ik :-) Het zag er van buiten al goed uit, ik zal waarschijnlijk zelf langskomen op Halloween zelf, ik ben benieuwd!

  12. #10

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    wij zijn geweest op de openingsdag. In het algemeen weer een sterk staaltje van wat je met vrijwilligers die gepassioneerd zijn door iets kan bereiken! Qua thematisatie top! De vibe van een hotel in lang vervlogen jaren weten ze mooi staande te houden in de wachtrij. Qua scares vond ik het dit jaar wel wat minder. Meer jumpscares en minder echt enge vibe.

  13. #11

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Wij zijn vrijdag, 1 november, op hotel geweest. Hat lange aanschuiven (in de regen) was het waard. Eens binnen in het gebouw kom je direct in de hotelsfeer van de jaren '50. Leuk dat je binnen tijdens het wachten een drankje kan bestellen terwijl je je vergaapt aan het interieur. De acteurs zaten goed in hun rol en pikten in op alles wat ze van ons hoorden en zagen. Qua scares vond ik het ook iets minder dan de vorige jaren. De doorloopruimtes waren knap gemaakt. Jammer dat er overal in de media te lezen stond dat dit het langste doorloopspookhuis van België was want ik kreeg er maar niet genoeg van en dan is 't altijd te kort om goed te zijn
    Voor de spotprijs van 5 euro krijg je dan nog een foto op het einde als souvenir of bewijs dat je het hebt overleefd.
    Daementia voor mij het beste spookhuis van de Benelux, in elkaar gestoken door een duidelijk bezield team vrijwilligers. Chapeau!

  14. #12

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Wij zijn geweest op Halloween zelf. De wachtrij was van ons zo'n 140 minuten. Klein verschil met vorig jaar toen we arriveerden en binnen 10 minuten binnen waren Leuk wel dat je dit op de site kon zien! Dat wisten we niet op voorhand. Verder liep er ook soms een acteur door de rij buiten, waarschijnlijk om de lengte van de rij te bekijken, maar dan volledig in stijl natuurlijk. Of iemand die vanaf de zolderverdieping plots een afgehakt hoofd door de wachtrij slingerde. En de acteur die de toiletten ging terroriseren buiten... Het wachten was zo niet saai en doordat dit de enige activiteit op de avond was voor ons stoorde het zeker niet om hier zo lang voor te wachten. (In een pretpark is dat eerder zonde van de tijd omdat daar nog andere dingen te doen zijn, dat is hier dus niet van toepassing.) De wachtrij binnen was mooi aangekleed, dit is ook een pluspunt tegenover vorige jaren! Inderdaad ook leuk dat je tijdens het wachten iets om te drinken kon bestellen. Wij drinken anders steeds iets achteraf en bedachten altijd dat we dat in het vervolg beter vooraf konden doen. Alleen was het niet duidelijk wat je dan met je leeg glas / flesje moest doen, in de laatste kamer van de wachtrij stond zo een hele tafel van het decor vol met leeggoed.

    Het begin van het spookhuis zelf met de acteurs aan de receptie en die je zogezegd naar je kamer begeleiden vond ik ook tof. Men wil echt een volledige ervaring bieden en wat mij betreft was dat heel geslaagd.

    Ik kan me ergens wel vinden in mensen die de scares minder vonden, maar ik ben sowieso iemand die niet zo vaak verschiet en vond toch wel dat er een aantal goed gevonden waren van wat ik voor en achter mij zag gebeuren. Het zou dus niet iets zijn dat ik zelf zou opmerken. Ik heb zelf eerder op de decors e.d. gelet en vond het vooral heel mooi aangekleed en in thema. Het deel waar je zogezegd weer buiten komt was ook wel echt netjes gedaan, dit leek op het eerste zicht net echt. De route doorheen kasten en zo is ook altijd leuk, van mij mogen er gerust meer zo'n dingen in zitten waar je niet zomaar rechtdoor kan lopen maar moet bukken of ergens doorstappen, dat vind ik persoonlijk altijd leuke delen. Dat de enge vibe wat mist is denk ik eerder persoonlijk en ook, hoe meer spookhuizen je doet, hoe moeilijker het wordt natuurlijk... Bij Amun in Walibi las ik deze opmerking bijvoorbeeld ook soms, ik kan me wel voorstellen dat dit ook niet gemakkelijk te creëren is.

    Verder ga ik akkoord met Polletje dat het altijd te kort is. Aan zo'n huis zou nooit een eind mogen komen.

    Wat mij betreft weer een geslaagde editie en blij dat we weer zijn langsgekomen!

  15. #13

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Na een drukke halloweenperiode even tijd gevonden om ook wat ervaringen op het forum te posten:

    Ik bezocht Hotel 31 dit jaar voor het eerst en vond het een heel goed spookhuis. Bij ons was de wachtrij 90 minuten, maar eigenlijk heb ik mij geen seconde verveeld. De mooie decors, het feit dat je iets kan drinken en de hilarische acteurs zorgden voor momenten waar ik nog steeds met enorm veel plezier aan terugdenk.

    Die trend zette zich verder in het spookhuis. Mooie decors, leuk verhaal, goede acteurs. Of de scares minder eng zijn dan vorige jaren weet ik dus niet, maar ik vond ze hoe dan ook zeer geslaagd. Het is duidelijk dat er veel tijd en moeite in het spookhuis zit en de aanpak is zeer professioneel. Een prijs van slechts €5 heb ik hier graag voor over en ik hoop dan ook volgend jaar terug te keren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  16. #14

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Bedankt voor de positieve reacties. We waren blij jullie te ontvangen in Hotel 31. Jammer genoeg zijn jullie ontsnapt aan de honger van onze big Boss
    Julie opmerkingen en suggesties worden zeker meegenomen naar volgend jaar.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  17. #15

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Zelf ben ik op de laatste dag geweest en ook wij hebben ervan genoten! Helaas ook wel even moeten aanschuiven (zo'n 2 uur), maar het was het wel waard. De populariteit groeit duidelijk jaar na jaar: 2 jaar geleden kon ik meteen binnen, vorig jaar zo'n half uurtje gewacht en nu opeens 2 uur. Ik vermoed dat het wel het best bezochte spookhuis van België moet zijn?

    Ik vond dat er in elk geval een leuke sfeer hing, waarbij quasi alles klopte (tot in de kleinste details). Zelf ben ik een paar keer verschoten, wat niet zo snel meer gebeurt, maar was ook omdat ik vaak rond of achter mij keek. We waren met een groepje van 6 en heb toch vooral gelachen met iemand die met ons meegestuurd werd.

    Misschien enkele tips voor volgend jaar, die ik ook van enkele anderen hoorde:
    - meer dagen waarop je kan langskomen
    - aanduiding van wachttijd in wachtrij?
    - eventueel werken met voorverkoopmomenten? (enkele tickets in timeslots vrijhouden)

  18. #16

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten

    - aanduiding van wachttijd in wachtrij?
    Tijden de laatste 3 dagen, kon de wachttijd op de website van Daementia geraadpleegd worden...

  19. #17

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Tijden de laatste 3 dagen, kon de wachttijd op de website van Daementia geraadpleegd worden...
    Als je de tijd bekeken hebt wanneer je bij de rij kwam kan je het zo zelf wel ongeveer uitrekenen inderdaad, maar Simon bedoelt volgens mij dat je in de wachtrij kan zien hoelang het nog wachten is vanaf een bepaald punt. ('vanaf hier 30 minuten' etc). Dat lijkt me ook wel handig, of misschien juist niet als het afschrikkend werkt?

  20. #18

    Re: [Daementia] 2019 - Hotel 31

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Als je de tijd bekeken hebt wanneer je bij de rij kwam kan je het zo zelf wel ongeveer uitrekenen inderdaad, maar Simon bedoelt volgens mij dat je in de wachtrij kan zien hoelang het nog wachten is vanaf een bepaald punt. ('vanaf hier 30 minuten' etc). Dat lijkt me ook wel handig, of misschien juist niet als het afschrikkend werkt?
    Ik bedoelde inderdaad dat. Vooral voor een toiletstop of drankje aan de bar bestellen leek het mij vooral handig

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •