X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 55
  1. #21

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ook opmerkelijk is dat er meer en meer geruchten de ronden doen dat het Fantastic Beasts gedeelte alsnog zou aangepast worden naar een deel van de Wizarding World of Harry Potter.
    We'll just have to wait and see...
    Volgens de laatste geruchten op orlandoparkstop.com zouden we zowel de Harry Potter's British als de Fantastic Beasts French Ministry of Magic krijgen...

  2. #22

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    een interessante voorstelling:



    Als dit alles waar wordt zoals het hier wordt voorgesteld (en dat is vooralsnog een vrij grote "ALS"). Dan zet Universal wel direct een nieuw niveau neer voor het gehele park.

    Grappige is: Toen ik voor het eerst van Soarin' hoorde, dacht ik dat het zoiets zou zijn zoals het Flying Theatre zoals het in dit filmpje wordt voorgesteld. Dus vind het wel heel cool dat er nu daadwerkelijk een park is dat het ook écht op die manier gaat doen.

    On the downside: Qua kwantiteit lijkt het park nog wel erg leeg. De Mario en Tame your Dragon Zone staan aardig vol, maar de rest gaat vrees ik aanvoelen als een park "In development". Natuurlijk is dat in zekere zin ook wel zo, want elk park moet uiteindelijk kunnen groeien. Maar dat was voor mij een beetje de domper van mijn bezoek aan florida: er waren vrij weinig parken daar die aanvoelden alsof ze "af", of compleet waren en veel attracties voelden buitengewoon kort aan (wat je hier ook weer ziet bij die Yoshi Darkride). Desalniettemin interesseert het park me. Ik hoop dat ze vrij snel het themagebied voor klassieke monsters uitbreiden, want dat lijkt me samen met Nintendo Land wel het meest interessante.

  3. #23

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Het gaat niet goed met Universal. Samen met het bekendmaken van hun slechte cijfers, blijkt uit het rapport dat de werken aan het nieuwe park voor onbepaalde tijd op pauze staan, en dit tot de toekomst meer zekerheid kan bieden.

    Ondertussen werden er al redelijk wat pijpen en andere voorzieningen in de grond gestoken en verrees een betonfabriek:

    Naam:     concrete.jpg
Bekeken:  1524
Groote:   455,7 KB

    Wel zal men verder werken aan de infrastructuur, zo zal de Kirkman Road verlengd worden. Dit zal deels met geld van Orange County gebeuren en zij zullen ook 5 miljoen dollar bijdragen aan het verplaatsen van een afvalwaterleiding die door het gebied loopt.

    Naam:     road.jpg
Bekeken:  1527
Groote:   459,1 KB

    Bron: Theme Park Insider, Blooloop en Orlando Park Stop

  4. #24

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Dat ze er gewoon een betonfabriek zetten zegt wellicht wel iets over het formaat van het project.

    Het het uitstellen van het project niet simpelweg het gevolg van Corona in Amerika? Veel parken stellen ook hun investeringen of zelfs nieuwigheden die al klaar zijn uit naar "later". Kan me bijna niet voorstellen dat het daadwerkelijk slecht gaat met een gigantisch bedrijf als Universal.

  5. #25

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het het uitstellen van het project niet simpelweg het gevolg van Corona in Amerika? Veel parken stellen ook hun investeringen of zelfs nieuwigheden die al klaar zijn uit naar "later". Kan me bijna niet voorstellen dat het daadwerkelijk slecht gaat met een gigantisch bedrijf als Universal.
    Klopt. Zowel het uitstel als de slechte cijfers (van de Universal theme parks) zijn een rechtstreeks gevolg van Corona.

  6. #26

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    De geruchten rond het nieuwe park blijven de kop opsteken en zien er niet goed uit. Officieel spreekt men over een pauze van de werkzaamheden, maar er gaan meer en meer stemmen op dat het park op de lange baan is geschoven. Lees: 2030.
    Echter wil men wel Super Nintendo World bouwen, (al dan niet) omdat het contractueel zo is vastgelegd met Nintendo. Daardoor zou deze wereld mogelijk verschijnen op de oorspronkelijke plaats die hiervoor uitgekozen werd, de KidsZone in Universal Studios Florida. De plannen hiervoor bestaan al, dus geen extra werk. Meer zelfs, de plannen hiervoor in Epic Universe zouden exact overeenkomen met deze in KidsZone.

    Ik vrees dat we pas volgend jaar beter kunnen inschatten hoe dit alles zal evolueren...

    Bron
    Laatst gewijzigd door Rein; 06-08-20 om 15:42. Reden: typo

  7. #27

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Dat zou toch wel een beetje jammer zijn, eigenlijk. Als je een 3e park opent, wil je daar toch wel een aar paradepaardjes hebben staan. Zeker als dat 3e park niet bij de andere 2 ligt. Dat het verschoven wordt naar 2030, vind ik al geen goed nieuws. Maar als het dan ook nog eens een lightversie zou worden, zou dat helemaal jammer zijn. (Los van het feit dat we dan Nintendoworld al wel sneller zouden hebben, wat dan weer wel een klein lichtpuntje is )

  8. #28

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Universal heeft dat derde park eigenlijk wel nodig. Nu kunnen de studio's een upgrade met een Nintendoland best wel gebruiken (zeker nadat Jimmy Fallon en Fast & Furious attracties nogal tegen vielen), maar ik zie ze liever daadwerkelijk film gerelateerde attracties in de studio's zetten.

  9. #29

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    (Gebrek aan) vooruitgang: foto van 18 december 2020

    Naam:     aerial.jpg
Bekeken:  1090
Groote:   1,54 MB
    Bron

  10. #30

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Ik geloof dat hier zelfs nog minder gedaan is als aan dat park in Dubai.. Jammer. Hoop toch dat er spoedig weer wat leven in komt. Er zal genoeg werk nog in zitten.

  11. #31

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    En er komt weer leven in.

    De bouw van het park is intussen hervat:

    https://blog.universalorlando.com/de...zfg7hPe1wTA-8A

  12. #32

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Eindelijk wat nieuws! Er is track gespot, welke lijkt overeen te komen met Yoshi’s Adventure in Universal Studios Japan.


  13. #33

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Ik heb het bij de bouw van Japan niet gezien, maar wel een vreemde track.. Dubbele backbone en enorm hoge ribben. Waarbij je zou denken aan een achtbaan met hoge G-Krachten. En vervolgens dan een hele iele running rails.

  14. #34

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik heb het bij de bouw van Japan niet gezien, maar wel een vreemde track.. Dubbele backbone en enorm hoge ribben. Waarbij je zou denken aan een achtbaan met hoge G-Krachten. En vervolgens dan een hele iele running rails.
    Maar het is dus gewoon een omnimover systeem en geen achtbaan

  15. #35

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Maar het is dus gewoon een omnimover systeem en geen achtbaan
    Juist daarom dat ik die track zo apart vind..

    Al denk ik dat ik wel snap waarom. Die Yoshi attractie loopt hoofdzakelijk over daken en dergelijke. Ik kan me voorstellen dat de backbone op deze manier als een soort brug/overspanning dient waardoor geen stevig begonnen dak nodig is om de darkride op te bouwen, maar dit als het ware een soort zelfdragend systeem wordt dat over de andere attracties/faciliteiten heen gezet kan worden. Ondanks de hoge staalprijs kan ik me voorstellen dat dit enorm aan bouwkosten spaart.

  16. #36

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Het gaat traag, heel traag. Maar ondertussen is er een service weg aangelegd met verlichting (pijl). Rechts bovenaan is men begonnen met de bouw van technische installaties. Later volgen nog hangars en bureaus.

    Naam:     weg.jpg
Bekeken:  520
Groote:   2,31 MB
    Bron

  17. #37

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Als ik terug kijk in dit topic dan zou men 8 maanden geleden ongeveer de bouw hervat hebben. Ik zie een rondweg met verlichting en diverse wegen die naar binnen toe lopen die inmiddels aangelegd zijn. Die wegen kunnen relatief snel gelegd worden, de verlichting (en vooral de bekabeling ervoor) duurt wat langer. Als ik het goed zie, zie ik ook behoorlijk wat asfalt rondom de technische installaties die ik niet direct kan herkennen op de eerdere foto.

    Verder is het moeilijk te zien of er ondergronds nog iets gebeurd is. Gezien de belichting van de straten tot aan het midden van het terrein lopen, zou ik wel verwachten dat er meer is aangelegd dan enkel dit. Dus ik weet niet of het wel écht traag gaat, of dat dit de gedeeltes zijn waar we weinig van zijn. De voorbereidende werken lijken immers altijd het traagste te gaan.

    Ach.. het is natuurlijk ook geen project dat binnen 5 jaar klaar MOET zijn. Laat ze het maar liever goed afwerken.

  18. #38

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ik het goed zie, zie ik ook behoorlijk wat asfalt rondom de technische installaties die ik niet direct kan herkennen op de eerdere foto.
    Er is daar inderdaad nog een parking aangelegd. Het is natuurlijk moeilijk om in te schatten hoeveel voorbereidende werken men al heeft kunnen uitvoeren... Het zou toch tof zijn moesten we binnenkort iets meer zien, al was het maar een put

  19. #39

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    De grondwerken gaan verder en er is een gebouw dat zal dienen als centrale airco bijna klaar:

    Naam:     ueu1.jpg
Bekeken:  466
Groote:   2,76 MB
    Naam:     ueu2.jpg
Bekeken:  441
Groote:   2,96 MB
    Naam:     ueu3.jpg
Bekeken:  456
Groote:   2,08 MB
    Bron

  20. #40

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Dat gaat wel echt ontzettend traag vooruit daar. Benieuwd wanneer er wat schot in de zaak gaat komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •