X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27
  1. #21

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Ook voor mij geldt dat dit wel één van de slechtste parken is waar ik ooit ben geweest. Operations zijn van het niveau dat de gemiddelde RFer het in zijn eentje sneller kan doen en ik heb nog nooit een park gezien dat zo vuil was en waar zo veel afval rond slingert.

  2. #22

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Ondertussen zou er een probleem zijn waardoor de bouw tijdelijk stil ligt. Een eerste (of enige) trein is wel al toegekomen:
    Naam:     flamingotrein.jpg
Bekeken:  859
Groote:   107,1 KB

  3. #23

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Ze zijn misschien wat stukken kwijt . Die baan heeft de hele wereld al rondgereisd voordat er nog maar 1 rit op gemaakt is kunnen worden.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  4. #24

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Dit project lijkt niet meer vooruit te gaan... Ook van een trein is nog steeds geen spoor. Een opening in 2021 is uitgesloten volgens mij.




  5. #25

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Er rust precies een vloek op die achtbaan gezien z'n verleden. Hopelijk komt er snel verandering in. Het is toch een coaster waarmee je kan uitpakken.

  6. #26

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Het verven gaat verder en ook aan het station is men aan het werken voor een opening later dit jaar.


  7. #27

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Sik, zoals de coaster uiteindelijk zal heten, opent op 2 juli. De naam verwijst naar het kledingmerk SikSilk.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •