Hi, bedankt voor je TR en leuk dat je er eindelijk geraakt bent Zelf verdedig ik ook vaak wel eens Bobbejaanland, maar ik ben blij dat je je ook vermaakt hebt. Bewijst nog maar eens dat het voor doorsnee bezoekers een positieve indruk blijft nalaten. Voor diehards die het park al 100+ keer bezocht hebben ligt dit wel eens anders.

Jouw 'slechte' bereikbaarheid met de bus zal wellicht te maken hebben met het feit dat die bus niet gericht is op BBJ-bezoeken. Die bus vertrekt van en naar het station van Herentals, en zal wel meer met de bezoekuren verbindingen hebben. Zo herinner ik het me toch nog van vroeger.

Wat Bob Express betreft, die geeft altijd 2 ritje weg Is bijna standaard bij powered coasters heb ik de indruk (heb je bvb. ook bij De Draak in PDP).

Met Kinderland heb je inderdaad niets gemist, want dat is echt gericht op... kinderen. Behalve tijdens de Halloween Nocturnes, dan vind je er een steengoed spookhuis! Als je nog eens terug wilt gaan, ga ook eens met Halloween. BBJ heeft echte pareltjes onder de spookhuizen, zeker met Childhood Fears en Welp.

Andere attracties die je niet mag skippen bij een volgend bezoekje zijn voor mij ook Indiana River en El Paso. Ook Oki Doki is echt pittiger dan je eerst zou denken. Een ritje met de Monorail is ook leuk, vooral dan wanneer je het station bij Cowboy Stad passeert, waar je ook een klein museumpje van Bobbejaanland hebt. MM zou ik ook zeker eens proberen als je er de kans toe hebt, want je zal merken dat het toch opeens een andere dimensie geeft aan Revo, en dat deze dan weer goed past binnen Adventure Valley.

Wat je stijl van TR betreft, vind ik ook iets persoonlijks. Elk schrijft op zijn eigen manier en dat maakt het ook altijd boeiend om een TR te lezen. De een zal meer aandacht besteden aan het ene, terwijl de andere dan weer meer over een ander aspect van het park schrijft. Dus houd gerust je eigen stijl aan, die leest vlot genoeg!

Tenslotte nog een laatste noot / puntje van kritiek / raad: Ik heb de indruk dat je snel panikeert of zorgen maakt in een onbekend pretpark, maar dat moet je niet doen. Ook ik ontdek elk jaar nieuwe parken waar ik nog nooit geweest ben, en ook al zoek ik een en ander op voorhand op, dan nog zijn er altijd dingen waar je pas ter plaatse mee geconfronteerd wordt. In het park is er ook altijd voldoende personeel aanwezig die je zeker kan helpen met eventuele vragen. Dus bij een volgend bezoek, niet mee inzitten om iets genants te doen, want ik denk dat jij het vaker genanter in je hoofd haalt dan de mensen rondom je zouden zien. En als je echt iets genants wilt weten, bij de opening van Fury kwamen we de hele dag een man tegen met een bruine streep op zijn broek - ja daar. Hij maakte er zich geen zorgen over, maar ik denk dat wij ook de enigen waren die het effectief zagen. Andere mensen leken er geen aandacht voor te hebben. Dus wat is dan genant?