Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Je maakt me ergens wel benieuwd naar de grootste organisatorische ramp bij Silent Jill... Zelf ga ik er zondag ook voor, dus de verwachtingen liggen hoog, maar is er iets waar we rekening mee moeten houden? Zonder te spoilen
Het rampzalig organisatorische gedeelte speelde zich enkel af tot vlak voor het betreden van het huis, daarna was alles ok. Ik moet er wel bij vermelden dat één van de Walibi managers zich nadien excuseerde t.o.v. mij en familie/vrienden voor de enorme vertraging, dus ik denk dat ze zelf ook geschrokken zijn van hoe alles zaterdag verliep.

Over Silent Jill ga ik niks spoilen. Enkel kan ik melden dat ik nooit echt bang ben in een haunted house, jamais, maar 1 bepaalde scene in Silent Jill mij zaterdag, samen met de rest van mijn gezelschap, luidop doen gillen heeft en ik echt even moest bekomen, en andere scénes moesten qua fear factor zeker niet onderdoen met het fear-level van meeste andere haunted houses. Zonder veel te verklappen kan ik echter melden dat, ongeacht de organisatorische soep die er aan vooraf ging, het huis naar mijn mening zeker niet teleurstelde, en dat ik verrast was dat ze er zo’n lange experience in gekregen hebben! Ik raad het iedereen aan zelf te proberen, maar zoek geen spoilers op, want dit kan bepaalde verrassings effecten die helemaal kunnen verpesten ...

Wat het park zelf betreft hoop ik uit de grond van mijn hart dat ze zich grondig herpakken voor komende dagen en nocturnes want dit was echt niet het Walibi die ik anders ken ...