X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik vind deze prijsverhoging van € 2 wel gepermitteerd als je kijkt wat men de voorbije jaren geïnvesteerd heeft, Plopsa De Panne verhoogt wel met € 3 waardoor ze exact even duur zijn als Walibi nu. Dat vind ik een pak minder gepermitteerd, en ik denk er blijkbaar niet als enige zo over. Kennissen van mij wilden na vorig jaar (amper compensatie op abo’s) geen abo meer nemen, maar nu nog eens deze prijsstijging vinden ze de druppel om te zeggen: geen Plopsa meer.

    Toen ik vroeg wat ze dan in de plaats wilden toen kwam Toverland meermaals uit de bus, en zelfs Walibi omdat enkelen op mijn aanraden vorig jaar met jonge kids toch eens geweest hadden en ze ervan schrokken hoeveel er ook voor de kleintjes te doen is.

    Nu zal ik wel weer een bak “plopsa-hating” kritiek over me krijgen maar ach ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Nu zal ik wel weer een bak “plopsa-hating” kritiek over me krijgen maar ach ...
    Dat ze dan maar wegblijven hoor, minder mensen in de wachtrij voor de extreme spinning coaster voor ons dan

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •