X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 20 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 393
  1. #261

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Nu zal ik wel weer een bak “plopsa-hating” kritiek over me krijgen maar ach ...
    Dat ze dan maar wegblijven hoor, minder mensen in de wachtrij voor de extreme spinning coaster voor ons dan

  2. #262

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Als we kijken naar alle alternatieven die er zijn op dagafstand, denk ik dat Walibi en Plopsaland op zich die € 41 wel kunnen vragen. Ik zeg niet dat ze daarmee prijs/kwaliteit de beste parken zijn, maar ik denk wel dat ze met deze prijzen voldoende mensen kunnen overtuigen om goed te kunnen draaien.

  3. #263

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    41 is inderdaad te verantwoorden lijkt me. Met exotic world, karma world en Pulsar de laatste jaren zijn we toch al ferm verwend geweest. Dat en het nieuwe gebied dat er aan komt. Zeker terecht.

    Vergeet ook niet de impact van corona at the end. Ik hoop dat ze hier een stuk mee kunnen goedmaken, anders gaan we na deze parel waarschijnlijk nog een paar jaren op onze honger mogen zitten. (lees: investeringen nieuwe ingang / gebied rond flashback / gebied rond vampire etc zullen wrss wel uitgesteld worden of zelfs geschrapt lijkt mij? Ik hoop van niet, maar het lijkt me weinig waarschijnlijk dat Walibi de komende jaren nog veel zware investeringen zal doen...)
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #264

    Lightbulb Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    er zullen een totaal van 16000 bomen en planten te vinden zijn in deze nieuwe zone, het zal gaan over 80 verschillende soorten.
    https://www.instagram.com/p/CKEvaPes..._web_copy_link.

  5. #265

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Wow, 16.000. Dan begin ik bijna te denken aan het Polynesisch gebied in PortAventura, dat ik het mooiste en meest sfeervolle themagebied van eender welk pretpark in Europa vind. Kan prachtig worden.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  6. #266

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Inderdaad, een serieus aantal.
    Langst de andere kant zitten daar heel wat bodembedekkers bij. Die plantjes zijn 20 op 20cm.
    Hoe dan ook denk ik wel dat het belangrijk is voor veel groen te voorzien. De zone is immers ook niet klein te noemen.
    De vraag blijft ook hoeveel planten er rond alle delen van de achtbaan moeten, of enkel rond het plein.

  7. #267

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Met 16 000 bomen en planten ben ik er redelijk zeker van dat niet enkel rond het plein gaat zijn maar ook langst de wachtrij zullen er zeker bomen aanwezig zijn. Als ze op het einde van de rit de baan helemaal omsingelen met bomen zou dit wel een leuk effect moeten geven als je op de laastste heuvels door de bomen raast, met 16 000 zal je toch een redelijk groot oppervlakte kunnen vullen met bomen.

  8. #268

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het is volstrekt niet in te schatten hoe veel je ermee kunt bedekken.

    Als dat 16000 Banyans zijn, ga je half België ermee kunnen vullen. Als dat 16000 grassprieten zijn heb je amper een vierkante meter vol (om even twee héél extremen te noemen).

  9. #269

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het testen werd gisteren terug gestart
    https://youtu.be/_4IKTl1eVyU

  10. #270

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En als Walibi afspraken had over die primeur, hadden ze ook een doek over die rots heen kunnen laten hangen. Genoeg andere parken die het op die manier doen. Dan laat je duidelijk zien aan de fotograferende fans "hier zit iets" zonder te verklappen wat het is. Maak je de hype alleen maar groter mee. Dát is pas goede marketing.
    Daar heb je helemaal gelijk in. Los van of er nu afspraken waren of niet, als ze niet wilden dat het uitlekte was dat het verstandigst geweest. Maar ik blijf óók bij mijn standpunt. En zelfs al vind je niet dat dat over respect gaat, die reactie van het park kan je wel verwachten, dus als je wil blijven foto's gaan nemen of filmen, is het gewoon niet verstandig om het te doen ook. En dat is het laatste wat ik ervan ga zeggen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    er zullen een totaal van 16000 bomen en planten te vinden zijn in deze nieuwe zone, het zal gaan over 80 verschillende soorten.
    https://www.instagram.com/p/CKEvaPes..._web_copy_link.
    Even een embed van die link


    Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat. Ik had eigenlijk voornamelijk theming op het pleintje verwacht, maar het hele gebied waarin deze coaster loopt ligt soort van "achter de schermen" en hier had ik niet veel extra van verwacht. Groen sowieso, maar nu lijkt het er toch op dat het groen in thema zal zijn - inderdaad moeilijk in te schatten hoeveel dat nu juist is, maar dit lijkt toch zeer veelbelovend... Zeker met de paar foto's van grote bomen die we al zien: niet allemaal kleine boompjes die eerst nog 10 jaar moeten groeien voordat het op iets begint te lijken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    Het testen werd gisteren terug gestart
    https://youtu.be/_4IKTl1eVyU


    Naar toegangsprijs toe vind ik de stijging ook zéker te verantwoorden. Ik ben eigenlijk zelfs meer geneigd dit te betalen, dan de prijs die het park vorig jaar had. En idem voor Plopsa eigenlijk, ik ben daar voor het laatst geweest wanneer Anubis nieuw was, nu wordt het toch écht wel tijd om eens opnieuw te gaan. Misschien dat het afgelopen coronajaar er ook wel voor zorgt dat ik sneller bereid ben dit te spenderen.

  11. #271

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het is al heel knap dat Walibi er zoveel planten rond gaat plaatsen. En niet van de simpelste dan nog. Het toont zin voor theming en afwerking en dat apprecieer ik enorm. Voor zo'n compleet plaatje zal ik met plezier die paar euro's extra betalen.

  12. #272

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Inmiddels horen we geen dramatische geluiden meer bij die liftheuvel. De trein heeft ook een pittig tempo. Vooral bij dat stukje vanaf 0:58 moet elke coasterfan toch instant blij worden.


  13. #273

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Dat filmpje ziet er inderdaad heerlijk uit! Ik ben ook blij om te zien dat die baan gewoon bij parkopening normaal gezien sowieso klaar zal zijn om z'n ritjes te draaien. Nu maar hopen dat de parken op tijd open mogen...

  14. #274

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Laat ze maar veel testen nu ze de tijd hebben. Gelukkig is dat lawaai verdwenen. Als we eerlijk willen zijn: daar scheelde toch iets aan.

  15. #275

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Dat filmpje ziet er inderdaad heerlijk uit! Ik ben ook blij om te zien dat die baan gewoon bij parkopening normaal gezien sowieso klaar zal zijn om z'n ritjes te draaien. Nu maar hopen dat de parken op tijd open mogen...
    Dat is inderdaad iets wat je tegenwoordig steeds minder ziet. Jammer dat uitgerekend dit jaar het waarschijnlijk niet direct van belang is, maar desalniettemin waardeer ik dit in de aanpak/planning van WB.

  16. #276

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Laat ze maar veel testen nu ze de tijd hebben. Gelukkig is dat lawaai verdwenen. Als we eerlijk willen zijn: daar scheelde toch iets aan.
    Bij Hyperion zijn eerste testritten was dit ook het geval
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #277

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ahzo. Ik heb toen in de tijd daar geen beelden van bekeken.

  18. #278

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Blijkbaar is de Speedy Pass dit jaar nu verkrijgbaar in 1x versnelde toegang tot elke attractie, en voor het oude systeem van € 37 naar ... € 79 ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #279

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    En de nieuwe naam van Stunt Flight zal Kondaala zijn:

    Naam:     kondaala.jpg
Bekeken:  1219
Groote:   556,2 KB
    Naam:     kondaala.jpg
Bekeken:  1318
Groote:   396,9 KB
    Bron: Themepark Magic
    Laatst gewijzigd door Rein; 04-02-21 om 14:01.

  20. #280

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Beter nu dan wanneer het park opengaat:

    https://www.looopings.nl/weblog/1610...DAYeSzT7Wl6tW0

    Bekijk zeker de foto.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •