Ik hoop wel dat de plannen in het cowboydorp en de zone rond Weerwolf nog uitgevoerd gaan worden. Beide zones kunnen nog wel een tijdje mee, maar dat mag toch ook niet meer te lang gaan duren. Hoop vooral dat er nog alles komt, dus ook die flat ride aan de Tuf Tuf Club (locatie Inferno)

Weet er iemand trouwens wat er met de kinderzone tussen Buzzsaw en de Tuf Tuf Club gaat gebeuren? In welke zone wordt die betrokken?

Hoe dan ook kijk ik uit naar de grote opening van de Megacoaster. Wat ik me wel steeds meer afvraag in pretparkland: wat is de toegevoegde waarde van een familieattractie bouwen op marketing vlak? Tegenwoordig is er een opbod bezig in grotere en snellere coasters. Hierdoor lijken nieuwigheden die gericht zijn op de familie het onderspit te delven. Met Popcorn Revenge leken de Belgen niet massaal naar Waver te trekken, bij Tiki Waka viel dat nog wel mee. Mij lijkt het vooral een tactische keuze. Om te vermijden dat de Megacoaster ontijdig klaar gaat zijn en uitgesteld wordt naar 2022, kiezen ze er voor om nu al alles op alles te zetten voor een opening in 2021, om gelijk te eindigen met Plopsaland De Panne, maar ook meer nog: om de concurrentie aan te kunnen blijven met Phantasialand en FLY.